Gå til innhold

Vallergan og Cipralex NHD


Gjest Gautemann

Anbefalte innlegg

Gjest Gautemann

Hei, jeg går på Cipralex og fikk nylig utskrevet vallergan pga. søvnmangel.Dette var ikke av fastlegen min og jeg husker ikke om jeg sa at jeg gikk på Cipralex. I pakningsvedlegget til Vallergan står det at det kan ha innvirkning på medisiner mot psykiske legemidler. Spørsmålet er derfor om vallergan og Cipralex er en uheldig kombinasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Melancholy

Hei

Dette skal ikke være noe problem. Jeg fikk skrevet ut Vallergan av min psykiater da jeg gikk på Cipralex. Brukte også Stilnoct, Zopiklon, Remeron og Tolvon i ulike perioder.

Tror neppe Vallergan er problematisk i så måte. Dette er en allergimedisin som brukes for søvn med mange forskjellige AD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Bare husk å ta medisinen noen timer før du skal legge deg, og ikke ta mer enn 10 mg før du vet virkningen. Er det noe du kan bli utslått av dagen etter er det vallergan. Skulle du få litt hangover dagen etterpå bruker den å gi seg raskt med meg, men jeg tar den 3-4 timer før jeg skal legge meg.

Vh bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...