Gå til innhold

Tanker


Gjest Snoopy83

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83

Lurer på hva som hadde skjedd om jeg hadde tatt livet av meg jeg... om det var noen som hadde savnet meg... om det var noen som hadde grått eller følt seg oppriktig nedtrykt...

Lurer på om noen andre enn min familie ville kommet i begravelsen min...

Tror ikke det nei :/

Derfor kan jeg jeg heller ikke ta livet av meg. Om jeg i det hele tatt blir husket blir jeg bare husket som den merkelig gutten som ikke knyttet seg til noen og gav opp alle sine drømmer som 20-åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snoopy83

Jeg hadde savnet deg :)

Jeg har egentlig en slett personlighet uansett hvor hardt jeg prøver å motstå det.

Jeg er jo ikke interessert i andre mennesker i det hele tatt...

:/

Er derfor jeg ikke er noe flink til å prate.

Var det bare noe jeg kunne gjøre... men når jeg ikke tror de liker meg, liker jo ikke jeg de heller... :/

Slik ender man opp ensom, forlatt og glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Hadde savnet deg her ihvertfal! :)

Hvorfor det da? Syns du jeg har så mye fint å bidra med? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mary Poppins

Hvorfor det da? Syns du jeg har så mye fint å bidra med? :/

Jeg leser jo alltid innleggene dine, selv når de er inne på psykiatri forumet, et forum jeg så og si aldri er innom.

Ja jeg synes du sier mye smart, og mye rart, men det er sjarm i det vettu. :)

Dessuten har du mye imponerende kunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Jeg leser jo alltid innleggene dine, selv når de er inne på psykiatri forumet, et forum jeg så og si aldri er innom.

Ja jeg synes du sier mye smart, og mye rart, men det er sjarm i det vettu. :)

Dessuten har du mye imponerende kunnskap.

Sikkert bare noe du sier for å trøste meg... innlegget mitt ble tross alt litt dramatisk...

Men tusen takk fordet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Sikkert bare noe du sier for å trøste meg... innlegget mitt ble tross alt litt dramatisk...

Men tusen takk fordet =)

Neida jeg sier ikke ting jeg ikke mener - aldri.

Nå finner jeg sengen, sov godt snoopy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Neida jeg sier ikke ting jeg ikke mener - aldri.

Nå finner jeg sengen, sov godt snoopy! :)

God natt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en mamma i nord

Sikkert bare noe du sier for å trøste meg... innlegget mitt ble tross alt litt dramatisk...

Men tusen takk fordet =)

Jeg ville også savnet deg her inne om du ble borte, er jo ikke altid jeg svarer på innleggene dine, men det er ikke fordi de ikke er intresange.

Syns du har mye god kunskap jeg, det du må finne ut av er en måte du kan bruke den på i dagliglivet. Til en jobb for eksempel. Hvilken utdanning er det du går på foresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

Jeg har egentlig en slett personlighet uansett hvor hardt jeg prøver å motstå det.

Jeg er jo ikke interessert i andre mennesker i det hele tatt...

:/

Er derfor jeg ikke er noe flink til å prate.

Var det bare noe jeg kunne gjøre... men når jeg ikke tror de liker meg, liker jo ikke jeg de heller... :/

Slik ender man opp ensom, forlatt og glemt.

Men du "prater" jo her inne...Du forteller oss hvordan du har det inni deg.Du bryr deg jo tydeligvis om oss som er her inne...eller???

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Men du "prater" jo her inne...Du forteller oss hvordan du har det inni deg.Du bryr deg jo tydeligvis om oss som er her inne...eller???

Mvh

Vet ikke faktisk... jeg vet ikke en dritt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tionne

Har lest noe av det du har skrevet, bare lurer litt på hvorfor livet ditt er blitt slik som det er? Har du hatt en ok barndom/familie? Har du slitt hele livet? Frivillig å svare, selvsagt. Jeg spør for å finne ut om det er noen åpenbare ting jeg skal passe på for at mine barn(forhåpentligvis) skal få det bra i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...