Gå til innhold

IKEA og planter...

Gjest den sorte dame

Anbefalte innlegg

Gjest den sorte dame

Noen som vet om de har litt sommerplanter og blomster ute i det "sommerteltet" på IKEA nå?

Er spesielt ute etter sånne små trær, tuja tror jeg det heter...??

Håper noen vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mariaflyfly

Var der seint i går kveld (avd Furuset), men så ingen Thuia. Masse halvvisne stemorsblomster, derimot. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nedtelling

Var der seint i går kveld (avd Furuset), men så ingen Thuia. Masse halvvisne stemorsblomster, derimot. ;)

Thjua får du veldig billig på Plantasjen nå.. 49.90 for planter som re 80-100 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Thjua får du veldig billig på Plantasjen nå.. 49.90 for planter som re 80-100 cm.

Jeg trenger ikke Thuja! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nedtelling

Jeg trenger ikke Thuja! ;)

Å ja,.. jeg mener Å nei!

har nå satt beskjeden til den sorte dame:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fuji1365380447

Tujha kan bli enormt store! Opp til fem, seks meter høye, så dersom du skal ha dem så må de klippes gjevnlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...