Gjest Flystripa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 ...med appelsin og krokan er jømmi!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Symaskina venter, Flystripa! Symaskina! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Symaskina venter, Flystripa! Symaskina! Gå og kjøp deg sjokkis! Symaskina skal få stå i fred i dag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jaaaaaaahhh! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jaaaaaaahhh! Synd den bare er på 200 gram! *ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Synd den bare er på 200 gram! *ler* Er den mørk og sunn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Den har jeg ikke smakt, men jeg synes ikke sjokolade med appelsin i er så godt.. Krokanrull er godt! Og jeg som prøver å spise snop kun om lørdagen..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg har spist min siste sjoklade før sommeren, men til høsten skal jeg smake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er den mørk og sunn? Selvsagt ikke! Dumme Babette! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ex-bridget Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hold opp a - det er snart bikinisesong.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Selvsagt ikke! Dumme Babette! Ja, tenkte jeg det ikke. Æsj også. Nå tenker du kanskje at jeg er en sånn sunnhetsapostel, men jeg bruker dette med mørk og sunn som skalkeskjul. Sannheten er at (senker stemmen så ingen andre hører det) jeg får forstoppelse av lys sjokolade. Men ikke si det bort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Burlefot Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det er den! Faktisk er nesten all sjokolade med appelsin god... Min favoritt for tiden er Lindt sjokolade med mandel og pære... mmmmmmh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ja, tenkte jeg det ikke. Æsj også. Nå tenker du kanskje at jeg er en sånn sunnhetsapostel, men jeg bruker dette med mørk og sunn som skalkeskjul. Sannheten er at (senker stemmen så ingen andre hører det) jeg får forstoppelse av lys sjokolade. Men ikke si det bort. *flirer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Den er altfor god. Synd den bare finnes i 200 grams plater. Kjøper jeg en sånn, har den en tendens til å forsvinne fort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Den er altfor god. Synd den bare finnes i 200 grams plater. Kjøper jeg en sånn, har den en tendens til å forsvinne fort. Ville du hatt større plater? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest å fy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Æsj, den kan du ha i fred for meg. Mørk sjokolade er pjuk, sammen med appelsin er det enda verre. Krokan kan jeg ikke fordra. Nei, gi meg heller en melkesjokolade. Det er noe å sette tenna i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er den mørk og sunn? Nei, lys og god! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Æsj, den kan du ha i fred for meg. Mørk sjokolade er pjuk, sammen med appelsin er det enda verre. Krokan kan jeg ikke fordra. Nei, gi meg heller en melkesjokolade. Det er noe å sette tenna i. Den er lys! Er du fargeblind? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest å fy Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Den er lys! Er du fargeblind? Oi, trodde det var en av disse i den mørke serien. Har ikke sett den. Ok, da blir det jo litt bedre, men appelsin og krokan trekker voldsomt ned, så jeg holder meg til den "rene" foreløpig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Oi, trodde det var en av disse i den mørke serien. Har ikke sett den. Ok, da blir det jo litt bedre, men appelsin og krokan trekker voldsomt ned, så jeg holder meg til den "rene" foreløpig. Du aner ikke hva du går glipp av!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.