Gjest gode løsninger ønskes Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg vil gjerne ha noen tips fra andre småbarnsforeldre: Jeg er mor til en 2-åring, og om sommeren "bor" vi mye på verandaen. Før pleide jeg ha planter i store krukker. Etter jeg fikk barn er jeg livredd for at de skal klare å klatre opp på disse / skyve dem bort til kanten, og så falle ned fra verandaen. Så nå har jeg bare blomster i blomsterkassene. Samme bekymringen har jeg for verandastolene, som er ganske lette. Har tenkt at jeg bør tjore dem fast, eller kjøpe tunge, så de ikke kan flyttes på. Savner veldig å henge opp hengekøyen min på verandaen. Kanskje hvis jeg henger den i veldig lav høyde? Eller bare hekter den ned når barnet har lagt seg? Hva slags løsninger har dere funnet gjort på verandaen? Jeg vil helst at barna skal kunne gå ut og inn der som de vil, men vi bor i 2.etasje. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Sikkert lurt å ikke ha verandakrukker stående på rekkverket nei.. Men møbler? Tror ikke det skal være noe problem. En 2-åring er gammel nok til å forstå at det er farlig å falle fra 2. etasje. Snakk med henne du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Sånn hadde nok jeg også tenkt...men kan du ikke montere noen glass/plexiglassfelt over rekkverket - så de ikke når over kanten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gode løsninger ønskes Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Sikkert lurt å ikke ha verandakrukker stående på rekkverket nei.. Men møbler? Tror ikke det skal være noe problem. En 2-åring er gammel nok til å forstå at det er farlig å falle fra 2. etasje. Snakk med henne du. Hun er så nysjerrig, skjønner du, så hun vil gjerne stå på ting for å kikke over kanten. Og tenk om hun finner ut at hun vil stå enda høyere, og så mister balansen? Krukkene har ikke stått på rekkverket da, de har pleid å stå på balkong-gulvet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gode løsninger ønskes Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Sånn hadde nok jeg også tenkt...men kan du ikke montere noen glass/plexiglassfelt over rekkverket - så de ikke når over kanten? Det er allerede montert fra før! Men hun liker best når hun kan se over den igjen... Har lurt på å sette opp en slags hønsenetting (fordi vi også tenker på å anskaffe innekatt), men vet ikke om det er lov i borettslaget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.