Gå til innhold

Er det bare jeg... (del 2)

muriel

Anbefalte innlegg

...som blir VANVITTIG stressa av hu derre dama som står nede på sida her og drar trusa opp og ned i et helvetes tempo??

Aldri har jeg vært så kjapp på det røde krysset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest RaMo

He he.

Blir vel ikke akkurat stressa, men det er unektelig en smule komisk.

Heldigvis så har jeg stor skjerm og oppløsning så denne halvnakne vil/vil ikke fruen forsvinner for dem meste under skjermkanten

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er utenfor min skjremkant også, men det var en reklame for noen dager siden som var skrekkelig irriterende! det var noe med "hvilken størrelse vil du være" (slankegreier), og så var det en sånn hånd-peker som beveget seg forbi de ulike størrelsene (38-40-42-44 etc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentungen på 3 år syntes det var vanvittig komisk ihvertfall! "Se, mamma! Hu tar av og på seg underbuksa!!!" *rå, perlende barnelatter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tootsieroll1365380854

Hun er utenfor min skjremkant også, men det var en reklame for noen dager siden som var skrekkelig irriterende! det var noe med "hvilken størrelse vil du være" (slankegreier), og så var det en sånn hånd-peker som beveget seg forbi de ulike størrelsene (38-40-42-44 etc).

Den var helt jævlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt forundret

Jeg får ikke den reklamen jeg? Har ikke gjort noe med innstillingene heller. Kanskje pc'n min instiller automatisk hvis jeg har visse programmer løpende (virusprogrammer og sånt), eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RaMo

Jeg får ikke den reklamen jeg? Har ikke gjort noe med innstillingene heller. Kanskje pc'n min instiller automatisk hvis jeg har visse programmer løpende (virusprogrammer og sånt), eller hva?

Har du rullet deg helt nedover da ?

Den dama ikke bare flæsher seg, hu hopper vilt opp og ned også

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt forundret

Har du rullet deg helt nedover da ?

Den dama ikke bare flæsher seg, hu hopper vilt opp og ned også

;)

Rullet meg helt nedover har jeg, men ingen reklame der. På bortsiden av det feltet jeg nå skriver på, er det et felt der det står: "Besøk våre annonsører". Det feltet er helt tomt. Er det der damen skulle befinne seg?

Er bare kjempelettet jeg, altså, for å slippe slik reklame. Lurer bare på hvordan jeg har fått det til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RaMo

Rullet meg helt nedover har jeg, men ingen reklame der. På bortsiden av det feltet jeg nå skriver på, er det et felt der det står: "Besøk våre annonsører". Det feltet er helt tomt. Er det der damen skulle befinne seg?

Er bare kjempelettet jeg, altså, for å slippe slik reklame. Lurer bare på hvordan jeg har fått det til!

Der skulle det vært reklame for Donna. Nr åtte videre nedover er den lettkledde spretne dama ;)

Du mangler kanskje et lite tilleggsprogram som viser reklamen. Eller du har noe som gjør at reklamen ikke vises.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Den topper irritasjonsstatistikken så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte ikke over det før du nevnte det...men NÅ bblir jeg stressa.

*skuler olmt*

*smiler dydig*

Eller som Tommy (han med Tiger'n) sa det: "Den beste kuren mot dårlig humør, er å få spredd det litt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...