muriel Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 ...som blir VANVITTIG stressa av hu derre dama som står nede på sida her og drar trusa opp og ned i et helvetes tempo?? Aldri har jeg vært så kjapp på det røde krysset! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RaMo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 He he. Blir vel ikke akkurat stressa, men det er unektelig en smule komisk. Heldigvis så har jeg stor skjerm og oppløsning så denne halvnakne vil/vil ikke fruen forsvinner for dem meste under skjermkanten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hehe, henne har jeg ikke sett før. Er langt utenfor min skjermkant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hun er utenfor min skjremkant også, men det var en reklame for noen dager siden som var skrekkelig irriterende! det var noe med "hvilken størrelse vil du være" (slankegreier), og så var det en sånn hånd-peker som beveget seg forbi de ulike størrelsene (38-40-42-44 etc). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jentungen på 3 år syntes det var vanvittig komisk ihvertfall! "Se, mamma! Hu tar av og på seg underbuksa!!!" *rå, perlende barnelatter* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kjører ikke med noe her jeg. Bruker bare denne linken: http://forum.doktoronline.no/forum/6/1593.ipg?view=full så deilig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ser ikke reklamene her jeg ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hehe..hun er fæl ja. Og få deg noen hipsters menneske! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hun er utenfor min skjremkant også, men det var en reklame for noen dager siden som var skrekkelig irriterende! det var noe med "hvilken størrelse vil du være" (slankegreier), og så var det en sånn hånd-peker som beveget seg forbi de ulike størrelsene (38-40-42-44 etc). Den var helt jævlig!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tootsieroll1365380854 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hehe..hun er fæl ja. Og få deg noen hipsters menneske! Helt enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt forundret Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg får ikke den reklamen jeg? Har ikke gjort noe med innstillingene heller. Kanskje pc'n min instiller automatisk hvis jeg har visse programmer løpende (virusprogrammer og sånt), eller hva? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RaMo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg får ikke den reklamen jeg? Har ikke gjort noe med innstillingene heller. Kanskje pc'n min instiller automatisk hvis jeg har visse programmer løpende (virusprogrammer og sånt), eller hva? Har du rullet deg helt nedover da ? Den dama ikke bare flæsher seg, hu hopper vilt opp og ned også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt forundret Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har du rullet deg helt nedover da ? Den dama ikke bare flæsher seg, hu hopper vilt opp og ned også Rullet meg helt nedover har jeg, men ingen reklame der. På bortsiden av det feltet jeg nå skriver på, er det et felt der det står: "Besøk våre annonsører". Det feltet er helt tomt. Er det der damen skulle befinne seg? Er bare kjempelettet jeg, altså, for å slippe slik reklame. Lurer bare på hvordan jeg har fått det til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RaMo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Rullet meg helt nedover har jeg, men ingen reklame der. På bortsiden av det feltet jeg nå skriver på, er det et felt der det står: "Besøk våre annonsører". Det feltet er helt tomt. Er det der damen skulle befinne seg? Er bare kjempelettet jeg, altså, for å slippe slik reklame. Lurer bare på hvordan jeg har fått det til! Der skulle det vært reklame for Donna. Nr åtte videre nedover er den lettkledde spretne dama Du mangler kanskje et lite tilleggsprogram som viser reklamen. Eller du har noe som gjør at reklamen ikke vises. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sigga Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 HRm?? den der spray deg brun reklamen eller? ser ingen andre jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg tenkte ikke over det før du nevnte det...men NÅ bblir jeg stressa. *skuler olmt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hun er utenfor min skjremkant også, men det var en reklame for noen dager siden som var skrekkelig irriterende! det var noe med "hvilken størrelse vil du være" (slankegreier), og så var det en sånn hånd-peker som beveget seg forbi de ulike størrelsene (38-40-42-44 etc). Enig. Den topper irritasjonsstatistikken så langt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg tenkte ikke over det før du nevnte det...men NÅ bblir jeg stressa. *skuler olmt* *smiler dydig* Eller som Tommy (han med Tiger'n) sa det: "Den beste kuren mot dårlig humør, er å få spredd det litt!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.