Gå til innhold

Buspar


Gjest cwig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forsøkte det en gang i høst, og jeg fikk beskjed om at det tok to uker før jeg ville merke virkning.Jeg ble trappet fort opp, og fikk "strømsmell" i hodet følte jeg under dette.(Finner ikke annen måte og beskrive det på, trappet fort opp til 60 mg fra fredag til mandag til 60 mg)Dette fungerte ikke på angst, trappet sakte ned igjen, og det gikk bra. Brukte det vel to mnd uten noe som helst effekt.Har derimot hatt fin effekt av cipralex 20 mg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest persona

Jeg forsøkte det i tillegg til SSRI, mot angst, er vel ett års tid siden. Kjente vel ikke noe stor effekt av det, selv ikke etter flere ukers bruk, så da mente legen at det ikke var noe påeng i å bruke medisiner som ikke virket, så jeg sluttet, kjente såvidt jeg husker ikke noe særlig til bivirkninger hverken ved å bruke dem eller å slutte. Vel dersom jeg skal komme med antakelser, så hadde jeg en følelse av at de virket litt på at jeg ble roligere i sosiale situasjoner, med det stimulerer jo ikke akuratt til å ta noen kontakt. Men det kan jo bare ha vært en følelse, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Personlig fikk jeg vondt i hodet av dem, men det får jeg lett så..

Psykiateren min sier at det er noen pasienter som har veldig god effekt,og det var jo grunnen til at jeg prøvde, og da er det et veldig greit middel som fås på blåresept.

Så igjen blir det individuelt og om en orker å prøve ut medikamentet. Jeg er tilhenger av å prøve, selv om jeg har lagt en stund nå over noen medisiner som ikke var bra for meg. Alt for å få et bedre liv. Men krev oppfølging og god forklaring rundt opptrapping og nedtrapping.

Vh bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...