Gjest this is a signature Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Når stenger ølsalget (idag)? Er det noe spesielt mtp. at det er dagen før hellgidag eller noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg er en annen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det håper jeg da virkelig ikke. *løper på butikken* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Kl 20. Dagen før pinseaften juleaften, påskeaften stenger senest kl 16. Før var det kl 13, men KrF er på vikende front. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det håper jeg da virkelig ikke. *løper på butikken* Løp som en gal til butikken fem på seks, da jeg trodde salget stengte seks..Bummer...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg er en annen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Løp som en gal til butikken fem på seks, da jeg trodde salget stengte seks..Bummer...;-) Tja, trim og øl i samme slengen, ikke så dårlig det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Løp som en gal til butikken fem på seks, da jeg trodde salget stengte seks..Bummer...;-) For noen er det krise. Lurer på om 16.mai også er en slik 16:00 dag? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Løp som en gal til butikken fem på seks, da jeg trodde salget stengte seks..Bummer...;-) Når stengte det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 For noen er det krise. Lurer på om 16.mai også er en slik 16:00 dag? :-) Seriøst? 16. mai i år er jo 2. pinsedag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Seriøst? 16. mai i år er jo 2. pinsedag. *hi hi* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Seriøst? 16. mai i år er jo 2. pinsedag. Hvert år? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Tja, trim og øl i samme slengen, ikke så dårlig det Right..Får jo i meg en del kalorier senere ikveld.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest this is a signature Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Når stengte det? Spurte ikke..Var så stressa at jeg bare konsentrerte meg om å få kjøpt før seks...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvert år? Du spurte: "Hvert år?" Jeg skrev: "Seriøst? 16. mai i år er jo 2. pinsedag." Så - om du leser en gang til, så skriver jeg "i år". http://www.brilleland.no ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Du spurte: "Hvert år?" Jeg skrev: "Seriøst? 16. mai i år er jo 2. pinsedag." Så - om du leser en gang til, så skriver jeg "i år". http://www.brilleland.no ;-) Jeg mente generelt hvert år, og du skriver i år. Faller 2. pinsedag på 16. mai hvert år? Jeg vet ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg mente generelt hvert år, og du skriver i år. Faller 2. pinsedag på 16. mai hvert år? Jeg vet ikke. Ah - sånn å forstå. Ikke for å være arrogant, men jeg trodde faktisk at det var alminnelig kjent at pinsen _ikke_ faller på samme dato hvert år. Tidspunkt for pinsen følger jo tidspunkt for påsken (et antall uker i mellom, husker ikke hvor mange og gidder ikke telle på kalenderen... hehe). I år har vi hatt tidlig påske, dermed tidlig pinse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg drakk nok i kveld, så de stengte det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest desorientert Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ah - sånn å forstå. Ikke for å være arrogant, men jeg trodde faktisk at det var alminnelig kjent at pinsen _ikke_ faller på samme dato hvert år. Tidspunkt for pinsen følger jo tidspunkt for påsken (et antall uker i mellom, husker ikke hvor mange og gidder ikke telle på kalenderen... hehe). I år har vi hatt tidlig påske, dermed tidlig pinse. Det blir verre den dagen påske og pinse faller på samme dato! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.