flisa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 http://www.sandiegofurniture.com/White%20Plasma%20fireplace.JPG Jeg likte dette - men så er jeg en gammel dame også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rød og Hvid Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 For høyt oppe på veggen. Men den kunne være inni peisen, så kan man spille f eks DVD med peisflammer på eller akvariefisk? Eller korn/trær som vaier i vinden? Eller sjøer som slår inn over tropisk sandstrand/klipper? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 For høyt oppe på veggen. Men den kunne være inni peisen, så kan man spille f eks DVD med peisflammer på eller akvariefisk? Eller korn/trær som vaier i vinden? Eller sjøer som slår inn over tropisk sandstrand/klipper? hihi! Jeg kunne vært truandes til å gjøre det. Men, det sies at tv'n bør stå høyt oppe, da anstrenger man ikke nakken så veldig når man sitter i reclinere ...og det gjør vi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hihi! Jeg kunne vært truandes til å gjøre det. Men, det sies at tv'n bør stå høyt oppe, da anstrenger man ikke nakken så veldig når man sitter i reclinere ...og det gjør vi Men det var ikke pent, jeg tror ikke det har med aldern din at du liker det. Da burde jeg også likt det. Jeg ville hatt peis, som et 'naturlig' element, et annet sted en TV som er en teknisk installasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Den der hadde gitt meg kink i nakken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg er en annen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er dette for at misteren skal kunne sitte og se inn i peisen mens du ser på Idol, og vice versa når han hisser seg opp over utenriksnyhetene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Er dette for at misteren skal kunne sitte og se inn i peisen mens du ser på Idol, og vice versa når han hisser seg opp over utenriksnyhetene? Ja, noe sånt. *gjesp* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Men det var ikke pent, jeg tror ikke det har med aldern din at du liker det. Da burde jeg også likt det. Jeg ville hatt peis, som et 'naturlig' element, et annet sted en TV som er en teknisk installasjon. Tror jeg er enig med deg - tv i tvstua - peis i peisestua 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Du skulle bare vite hva jeg leste da jeg så overskriften... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carina82 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Du skulle bare vite hva jeg leste da jeg så overskriften... Det samme som meg... Og hvis du finner det - call me! (Jeg vil også ha en. Tenk så flott å kunne skravle da også) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Det samme som meg... Og hvis du finner det - call me! (Jeg vil også ha en. Tenk så flott å kunne skravle da også) Lover å si fra Det hadde vært noe, du ... hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Du skulle bare vite hva jeg leste da jeg så overskriften... hehehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjersti S Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Du skulle bare vite hva jeg leste da jeg så overskriften... Leste du en n inni der du også?? Fikk noen merkelige bilder inni hodet mitt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Leste du en n inni der du også?? Fikk noen merkelige bilder inni hodet mitt... Si hva!!! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Leste du en n inni der du også?? Fikk noen merkelige bilder inni hodet mitt... Jepp jeg gjorde nok det. "Penis med flatskjerm-tv over" leste jeg. Og Carina gjorde det samme Snakk om å tenke koffert i alle sammenhenger... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Jepp jeg gjorde nok det. "Penis med flatskjerm-tv over" leste jeg. Og Carina gjorde det samme Snakk om å tenke koffert i alle sammenhenger... ååå - hehe - jeg tenkte dere trodde det stod at dere skulle "peise med flatskjerm-tv over" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Jepp jeg gjorde nok det. "Penis med flatskjerm-tv over" leste jeg. Og Carina gjorde det samme Snakk om å tenke koffert i alle sammenhenger... Nå er det på tide du får deg litt tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Huff, dette var ikke videre pent. Dette ble for gammeldags for meg, bortsett fra flatskjermen da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Huff, dette var ikke videre pent. Dette ble for gammeldags for meg, bortsett fra flatskjermen da. Ja, du er vel så ung, minimalistisk og moderne du! Jeg er skikkelig blodharry jeg vet du. Liker amerikanske juletrær, rattmuffe, wonderbaum, hekleduker og blinkende lys i trailerne.:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Ja, du er vel så ung, minimalistisk og moderne du! Jeg er skikkelig blodharry jeg vet du. Liker amerikanske juletrær, rattmuffe, wonderbaum, hekleduker og blinkende lys i trailerne.:-) Hehe ja jeg har skjønt det. Dette var jo virkelig Harry. Men jeg har peis da, stor og fin, men den ser ikke slik ut som på dette bilde. Dette var jo så ille at jeg nesten grøsset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.