Gå til innhold

Ikke utro!


MH30

Anbefalte innlegg

Hei .

Jeg har et problem med at min kone tror jeg har vært utro og hatt sex med en annen jente. Denne jenta ble min nære venn det ene året vi jobbet sammen. Min kone uttrykte tidlig at hun syntes at kontakten var altfor omfattende og at jeg skulle slutte. En dag tikket det inn en melding om at jenta "elsker meg", noe jeg selv vet hun ikke gjør. Dertte var en spøk. Dette har ødelagt hele hverdagen for min kone, og jeg har ikke før nå kuttet kontakten med den andre jenta. MEN jeg har ikke vært utro mot henne. Hun vil ha bevis for at jeg ikke har vært det. Hva gjør jeg, motbevising av dette er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke så enkelt

Utroskap trenger ikke nødvendigvis være noe fysisk.

Jeg hadde følt det som like ille, om ikke verre! At min mann var veldig fortrolig med en annen kvinne enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...