Gå til innhold

Cipralex og graviditet


picachu1365380511

Anbefalte innlegg

picachu1365380511

Hei!

Jeg lurer på om det er vanskeligere å bli gravid når man går på cipralex,enn om man ikke hadde gjort det?

Og er det slik at man slettes ikke kan ta cipralex under et svangerskap? Bør det trappes ned sakte men sikkert,for å unngå mulige effekter som barnet kan lide under etter fødsel? Har fått panikkangst pga ekstraslag på hjertet(hjertebank til tider), men har skikkelig lyst på barn, både jeg og samboeren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Empatisk

Hei!

Jeg ble gravid da jeg gikk på cipramil (tilsvarende medikament som cipralex). Jeg spontanaboterte i 11 uke. Nå har det sannsynligvis ikke sammenheng med AD, men likevel ville jeg vært skeptisk til å bli gravid mens jeg gikk på AD. Jeg viser til den siste tidens medieoppslag som nettopp advarer mot bruk av AD hvis man planlegger å få barn. (Man skal ikke bruke AD under graviditet/amming). Det hører med til historien at jeg ble gravid på nytt etter et halvt år uten at jeg gikk på AD. Og var veldig oppstemt i graviditeten og i ammeperioden. Lykke til med ditt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...