Gå til innhold

hmm...

Gjest ØlErGodt

Anbefalte innlegg

Gjest ØlErGodt

Får man kjøpt øl i morgen (torsdag) i butikkene? eller er alt stengt?

Mvh.en som har glemt å kjøpe inn øl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åpent på Svinesund....)

Men der er det vel bare lettøl?

Ja, ikke at jeg skal ha øl altså, men i butikkene der får man jo ikke annet enn skvip.

Må jo på polet i sverige for å få vanlig øl, og så vidt jeg vet, er det ikke polutsalg i svinesund.

Eller har det kommet i det siste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest harrypendler

Ja, ikke at jeg skal ha øl altså, men i butikkene der får man jo ikke annet enn skvip.

Må jo på polet i sverige for å få vanlig øl, og så vidt jeg vet, er det ikke polutsalg i svinesund.

det er jo ikke akkurat lang tur fra Svinesund til avkjøringen ned mot strømstad. der er systembolaget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helligdag i sverige også, (Ikke på Svinesund selvsagt, men der er det fortsatt ikke polutsalg) Sorry:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helligdag i sverige også, (Ikke på Svinesund selvsagt, men der er det fortsatt ikke polutsalg) Sorry:-)

"Det er helligdag i sverige også, (Ikke på Svinesund selvsagt, men der er det fortsatt ikke polutsalg) Sorry:-)"

Hvorfor svarer du meg med "sorry"? Jeg skal ikke ha verken øl eller andre polvarer.

Og om det hadde vært polutsalg i svinesund, så hadde ikke jeg vært så desperat at jeg hadde reist helt dit for å få meg noe å drikke.

Jeg bare svarte på flisas innlegg - som sa at "det er oppe på svinesund" og da sa jeg at der selger de jo bare lettøl uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...