Gjest ØlErGodt Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Får man kjøpt øl i morgen (torsdag) i butikkene? eller er alt stengt? Mvh.en som har glemt å kjøpe inn øl... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Helligdag = null øl i butikkene. ".............................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Åpent på Svinesund....) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Selvsagt får man ikke kjøpt øl i morgen - det er jo helligdag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Men puben er åpen ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Åpent på Svinesund....) Men der er det vel bare lettøl? Ja, ikke at jeg skal ha øl altså, men i butikkene der får man jo ikke annet enn skvip. Må jo på polet i sverige for å få vanlig øl, og så vidt jeg vet, er det ikke polutsalg i svinesund. Eller har det kommet i det siste? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest harrypendler Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Men der er det vel bare lettøl? Ja, ikke at jeg skal ha øl altså, men i butikkene der får man jo ikke annet enn skvip. Må jo på polet i sverige for å få vanlig øl, og så vidt jeg vet, er det ikke polutsalg i svinesund. Eller har det kommet i det siste? det er jo ikke akkurat lang tur fra Svinesund til avkjøringen ned mot strømstad. der er systembolaget 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motiva Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Men der er det vel bare lettøl? Ja, ikke at jeg skal ha øl altså, men i butikkene der får man jo ikke annet enn skvip. Må jo på polet i sverige for å få vanlig øl, og så vidt jeg vet, er det ikke polutsalg i svinesund. Eller har det kommet i det siste? Det er helligdag i sverige også, (Ikke på Svinesund selvsagt, men der er det fortsatt ikke polutsalg) Sorry:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ade|ina Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det er helligdag i sverige også, (Ikke på Svinesund selvsagt, men der er det fortsatt ikke polutsalg) Sorry:-) "Det er helligdag i sverige også, (Ikke på Svinesund selvsagt, men der er det fortsatt ikke polutsalg) Sorry:-)" Hvorfor svarer du meg med "sorry"? Jeg skal ikke ha verken øl eller andre polvarer. Og om det hadde vært polutsalg i svinesund, så hadde ikke jeg vært så desperat at jeg hadde reist helt dit for å få meg noe å drikke. Jeg bare svarte på flisas innlegg - som sa at "det er oppe på svinesund" og da sa jeg at der selger de jo bare lettøl uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.