Gå til innhold

Hvor ofte må du vaske håret?

bugge -jenta

Anbefalte innlegg

bugge -jenta

Når vi snakker om shampoo og hår. Hvor ofte vasker du håret? og hva er den ultimate grense så sant du ikke er veldig syk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• bugge -jenta

12

• ShitDiddelyDo

8

• amber sun

1

• Luna21365380663

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest for ofte tror jeg

Vasker det omtrent hver dag. Hender jeg ikke vasker det en dag... Tredje dagen MÅ det vaskes!!!! Går aldri lenger enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Vasker håret hver gang jeg dusjer. 1-2 ganger om dagen. Avhengig av om jeg trener eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Vasker det omtrent hver dag. Hender jeg ikke vasker det en dag... Tredje dagen MÅ det vaskes!!!! Går aldri lenger enn det.

Jeg vasker det annenhver, så sant jeg ikke skal noe, da blir det hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nå er det sengetid

Vasker håret hver gang jeg dusjer. 1-2 ganger om dagen. Avhengig av om jeg trener eller ikke.

En venninne vasker ikke håret når hun har trent.. Og hun har langt hår. Jeg blir svett og må dusje hele meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Oj, du er jammen en renslig mann. Vet om noen som kunne hatt kanskje lit å lære av deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

En venninne vasker ikke håret når hun har trent.. Og hun har langt hår. Jeg blir svett og må dusje hele meg!

Jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Oj, du er jammen en renslig mann. Vet om noen som kunne hatt kanskje lit å lære av deg:)

Er ikke de fleste som meg da? De fleste dusjer vel hver dag, og alle dusker etter trening?

Tror jeg er som folk flest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ganger i uka vanligvis men nå er det blitt for langt så nå blir det oftere for det er ikke skikkelig fasong på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Om jeg renner opp for såpe og må gå med fettet hår, noe som skjer om jeg ikke får min morgendusj, blir jeg grinete.

Fatter ikke hvordan jenter med langt hår kan unnvære morgendusj - men så svetter de kanskje ikke like mye som jeg gjør heller da.

Har vært på noen konserter hvor det er metal-folk. Svære menn med langt, bustete hår. Når de begynner å "bange", eller svaie med håret som man også kan kalle det, så stinker det skikkelig...

bare så du veit det, i tilfelle du skal på en Dimmu-konsert i næreste fremtid =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Er ikke de fleste som meg da? De fleste dusjer vel hver dag, og alle dusker etter trening?

Tror jeg er som folk flest.

Men jeg svetter ikke når jeg trener. Seriøst. Omtrent ikke, selv om jeg trener to timer, og en av dem på sykkel eller annet. Jeg er så pertentlig at jeg ikke svetter:)Je kan bli litt svett i ansiktet. Men jeg dusjer etterpå likevel da. Men det er ikke en våt flekk etter meg på treningsapparatene jeg forlater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker håret sånn av og til, selv om jeg føler meg ultimat syk..

Hvis noen har innvendinger og mener jeg vasker det for sjeldent, så mener jeg de er enda mer syke enn meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Men jeg svetter ikke når jeg trener. Seriøst. Omtrent ikke, selv om jeg trener to timer, og en av dem på sykkel eller annet. Jeg er så pertentlig at jeg ikke svetter:)Je kan bli litt svett i ansiktet. Men jeg dusjer etterpå likevel da. Men det er ikke en våt flekk etter meg på treningsapparatene jeg forlater.

Du må trene hardere!

Det er ikke alltid jeg svetter når jeg trener jeg heller, det avhenger av hva jeg trener, men hvis jeg trener skikkelig hardt blir jeg svett uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Om jeg renner opp for såpe og må gå med fettet hår, noe som skjer om jeg ikke får min morgendusj, blir jeg grinete.

Fatter ikke hvordan jenter med langt hår kan unnvære morgendusj - men så svetter de kanskje ikke like mye som jeg gjør heller da.

Har vært på noen konserter hvor det er metal-folk. Svære menn med langt, bustete hår. Når de begynner å "bange", eller svaie med håret som man også kan kalle det, så stinker det skikkelig...

bare så du veit det, i tilfelle du skal på en Dimmu-konsert i næreste fremtid =)

Jeg unnværer ikke morgendusjen, og ofte ikke kveldsdusjen heller, men vasker ikke håret alltid. Jeg må jo ha kaffepause halvveis i føninga, og da blir det litt tungvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astral

2 ganger i uka. Jeg dusjer hver dag, men vasker ikke håret. Det er ikke bra for hodebunnen å vaske håret for ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Du må trene hardere!

Det er ikke alltid jeg svetter når jeg trener jeg heller, det avhenger av hva jeg trener, men hvis jeg trener skikkelig hardt blir jeg svett uansett.

Du har vel et poeng der. Helsetistanden min er nå en gang slik at jeg heller må trene lenge og rolig, istedenfor hardt.Men jeg trener ikke sååå rolig heller da.

Men jeg tror noen av oss svetter mye mindre enn andre, og jeg er nok blant dem. Å kjenne svetten renne en vanlig dag under armene eller på ryggen, har jeg nesten ikke opplevd. Kanskje jeg er kaldblodig. Det må det være, en skikkelig frostpist. Synes ofte treningssenteret er kaldt jeg, så sant sola ikke står hardt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

Jeg unnværer ikke morgendusjen, og ofte ikke kveldsdusjen heller, men vasker ikke håret alltid. Jeg må jo ha kaffepause halvveis i føninga, og da blir det litt tungvint.

Du syns kanskje det ser litt "trashy" ut å gå med vått hår ute? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Du har vel et poeng der. Helsetistanden min er nå en gang slik at jeg heller må trene lenge og rolig, istedenfor hardt.Men jeg trener ikke sååå rolig heller da.

Men jeg tror noen av oss svetter mye mindre enn andre, og jeg er nok blant dem. Å kjenne svetten renne en vanlig dag under armene eller på ryggen, har jeg nesten ikke opplevd. Kanskje jeg er kaldblodig. Det må det være, en skikkelig frostpist. Synes ofte treningssenteret er kaldt jeg, så sant sola ikke står hardt på.

Det der med å svette under armene har jeg aldri gjort jeg heller. Det er i så fall på ryggen og sånn generelt. Men det er ikke noe å klage over. :)

Hvis du kan jogge, steppe eller sykle på ergometersykkel, vil du nok svette du også. Det gjør i hvert fall jeg, uansett hvor rolig jeg tar det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

2 ganger i uka. Jeg dusjer hver dag, men vasker ikke håret. Det er ikke bra for hodebunnen å vaske håret for ofte.

Nei, det er jo ikke det, men håret mitt hadde vært så fett med to dager i uka. Min mor derimot kan gå ei uke uten at det ser skittent eller fett ut. Man venner håret til at det må vaskes ofte. Men blir det "hårlukt" er ikke det behagelig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...