Gå til innhold

Hva er de morsomte spøkene dere har spilt mot noen?

Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Gjest Timari

jeg simpelt hen elsker å spøke med folk. Synes det er så gøy å se folk få hakeslepp.

NÅr vi skulle hente hunden vår for første gang så spurte oppdretteren om vi hadde funnet et navn til den. ja, så vi. Den skal hete Anne-Berit". Hun sa ingenting og vi trodde at hun skjønte at vi prøvde å fleipe men ikke syntes at den var så morsomt. Senere fikk vi høre at hun hadde beklaget seg til sønnen sin om dette navnevalget. For bikkja kunne jo IKKE hete det!!.Nå er jo oppdretteren i familien vår også, så vi har jo en del med henne å gjøre. Derfor var det kanskje ekstra ille for henne at en av hennes valper skulle hete noe sånt.

På julaften for noen år siden så sendte vi julenisse til en familie (naboen)som ikke hadde bestilt noen nisse. Moren i familien ble rimelig morsk og trodde det var noen kriminelle som skulle rane dem. Ikke kjente hun denne nissen heller med mandalsdialekta. det endte med at nissen(min onkel) fikk til slutt hetta av det truende blikket til naboen og kom seg til slutt ut.

Faren min hadde også avtalt å være nisse for en annen nabo. Han byttet heller med min fetter. Så da var det ikke bare barna som lurte på hvem denne nissen var:)

Hva er deres favoritter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også slik at jeg elsker å komme med påstander og utsagn som folk ofte blir stumme av.

For mange år siden ble jeg invitert til kaffe i et bryllup til en god venninne jeg hadde gått på gymnaset sammen med et par år tidligere. Vi var ikke fra samme sted, og jeg kjente ingen da jeg kom til festen. Arrangementet var på et klubbhus nær et boligområde - et sted der hverken brud eller brudgom var fra.

Jeg gikk inn, og satte meg ved et bord med mange ungdommer som satt og prata sammen. Jeg falt naturlig inn i samtalen, men etter en stund spurte en av dem hvem jeg var. ”Jo, det skal jeg fortelle dere”, sa jeg. ”Jeg bor i et hus rett her borte, og når her er bryllup tar jeg ofte på meg penkjole og tropper opp rundt kaffetider. På den måten får jeg masse gode kaker og kaffe, for ikke å snakke om en gratis fest med dans og nattmat til slutt. Det er alltid slik at den ene familien tenker at jeg sikkert hører til den andre – og omvendt.” Da ble det helt stille rundt bordet i et par minutter før jeg avslørte spøken.

Det satt noen lange tryner der en stund da, ja. Den historien har jeg hatt mye moro av senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også slik at jeg elsker å komme med påstander og utsagn som folk ofte blir stumme av.

For mange år siden ble jeg invitert til kaffe i et bryllup til en god venninne jeg hadde gått på gymnaset sammen med et par år tidligere. Vi var ikke fra samme sted, og jeg kjente ingen da jeg kom til festen. Arrangementet var på et klubbhus nær et boligområde - et sted der hverken brud eller brudgom var fra.

Jeg gikk inn, og satte meg ved et bord med mange ungdommer som satt og prata sammen. Jeg falt naturlig inn i samtalen, men etter en stund spurte en av dem hvem jeg var. ”Jo, det skal jeg fortelle dere”, sa jeg. ”Jeg bor i et hus rett her borte, og når her er bryllup tar jeg ofte på meg penkjole og tropper opp rundt kaffetider. På den måten får jeg masse gode kaker og kaffe, for ikke å snakke om en gratis fest med dans og nattmat til slutt. Det er alltid slik at den ene familien tenker at jeg sikkert hører til den andre – og omvendt.” Da ble det helt stille rundt bordet i et par minutter før jeg avslørte spøken.

Det satt noen lange tryner der en stund da, ja. Den historien har jeg hatt mye moro av senere.

*LOLOLOL*

Jeg er sånn at jeg kommenterer ting på sånne Tupperware-partyer og sånn - jeg blir ikke bedt lenger....

Når de vil ha meg som vertinne -så sier jeg at jeg ikkehar noen venner. Og så ler jeg av hvor teite produktene er - fy , for en ekkel gjest jeg er!

Og på sånne AloeVea-partyer spør jeg vanskelige kjemiske og medisinske spørsmål (unnskyld, Aina) - - for jeg tror ikke en dritt på at de kan stå der å si at det og det hjelper, når folk viser frem sår, eksem etc. etc. - blir litt sint på sånt jeg-

Jeg er egentlig ganske ufyslig overfor selgere,,,,,,,bortsett fra han støvsugerselgeren som klarte å selge n dritdyr sak til gubben og meg - ingen av os skjønte hvordan det hadde gått til.

Vi leverte den tilbake da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hmpf!

*LOLOLOL*

Jeg er sånn at jeg kommenterer ting på sånne Tupperware-partyer og sånn - jeg blir ikke bedt lenger....

Når de vil ha meg som vertinne -så sier jeg at jeg ikkehar noen venner. Og så ler jeg av hvor teite produktene er - fy , for en ekkel gjest jeg er!

Og på sånne AloeVea-partyer spør jeg vanskelige kjemiske og medisinske spørsmål (unnskyld, Aina) - - for jeg tror ikke en dritt på at de kan stå der å si at det og det hjelper, når folk viser frem sår, eksem etc. etc. - blir litt sint på sånt jeg-

Jeg er egentlig ganske ufyslig overfor selgere,,,,,,,bortsett fra han støvsugerselgeren som klarte å selge n dritdyr sak til gubben og meg - ingen av os skjønte hvordan det hadde gått til.

Aina!? Min Aina!?

Som har to barn ved navn L***-E*** og A***-G****?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alive&kicking

Ha ha. Den var bra! Ler så jeg griner og hoster-ler. Vanskelig det når man er helt sylta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli

*LOLOLOL*

Vi var på nippet til å kjøpe en slik støvsuger til 25.000 vi også.

Ble jo meget imponert da av hvor bra den sugde.

Følte plutselig at vi hadde det så møkkete her, da vi fikk en demostrasjon.

Men vi tok til fornuft i siste liten, og selgeren så dritsur ut da han gikk.

Stakkars han hadde brukt ganske lang tid på oss. Støvsugde sofaen vår og madrassene våre, og følte nok at vi var på nippet til å gi etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...