collins Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Dere jenter er vel aldri i tvil om ballene er inne eller ikke? http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/cl/article384930.ece 0 Siter
Gjest saueøyer Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg husker en nydelig frue som hadde en berømt golsfspiller til mann. Hun ble spurt hva hun gjorde for at mannen skulle vinne. "Jeg kysser ballene hans før han drar på turnering!" Forståelig om han kommer for sent til turneringen da. 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg hadde vært i tivl OM ballene var innafor - for å si det sånn......*herregud* 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Jeg husker en nydelig frue som hadde en berømt golsfspiller til mann. Hun ble spurt hva hun gjorde for at mannen skulle vinne. "Jeg kysser ballene hans før han drar på turnering!" Forståelig om han kommer for sent til turneringen da. *LOL* 0 Siter
collins Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Skrevet 5. mai 2005 Jeg hadde vært i tivl OM ballene var innafor - for å si det sånn......*herregud* Nei, gi deg'a, flisa. Bruker du ikke bæreposer til varene når du hæljehandler heller? 0 Siter
flisa Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Nei, gi deg'a, flisa. Bruker du ikke bæreposer til varene når du hæljehandler heller? Nei - jeg putter det i lommene og balanserer det - det er sant også...hehe - jeg iriterer meg over å kjøpe poser. Vel, det hender jeg kjpøper poser også da - men en gang tok jeg hele trillevognen og gikk hjem med varene - også gikk jeg tilbake med vogna - -skal si den bråker i gårdsplassen! hehe 0 Siter
Gjest saueøyer Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Var det en kollega som ropte da hun leste på Aftenspostens sider på jobben for et par år siden det vel. Jeg sa at det hørtes styggelig vondt ut. Det var bilde av kølla, karbonfiber golfkølle helt splintret. Jeg finner ikke igjen artikkelen der, men de tar vel ikke vare på det så lenge? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Var det en kollega som ropte da hun leste på Aftenspostens sider på jobben for et par år siden det vel. Jeg sa at det hørtes styggelig vondt ut. Det var bilde av kølla, karbonfiber golfkølle helt splintret. Jeg finner ikke igjen artikkelen der, men de tar vel ikke vare på det så lenge? Da er det bare å sende kølla hit: http://www.ballerud.no/kolleverksted.htm Ligger vel på Ballerud det verkstedet der. Han mannen ser forresten veldig klar ut for å fikse køllene. 0 Siter
Gjest saueøyer Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Da er det bare å sende kølla hit: http://www.ballerud.no/kolleverksted.htm Ligger vel på Ballerud det verkstedet der. Han mannen ser forresten veldig klar ut for å fikse køllene. Kult! Sitat: SZ 440 Herre 10,5' 2895,- Trenger du logoballer? Ti og en halv tomme er mye, det var dyrt, og hva faen er logoballer? Brodert inn initialene? Au. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mai 2005 Skrevet 5. mai 2005 Kult! Sitat: SZ 440 Herre 10,5' 2895,- Trenger du logoballer? Ti og en halv tomme er mye, det var dyrt, og hva faen er logoballer? Brodert inn initialene? Au. LOL ...eller kanskje tatovert?? *Hyyyl* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.