Gå til innhold

Tvil om ballene er inne, jenter?

collins

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest saueøyer

Jeg husker en nydelig frue som hadde en berømt golsfspiller til mann. Hun ble spurt hva hun gjorde for at mannen skulle vinne.

"Jeg kysser ballene hans før han drar på turnering!"

Forståelig om han kommer for sent til turneringen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en nydelig frue som hadde en berømt golsfspiller til mann. Hun ble spurt hva hun gjorde for at mannen skulle vinne.

"Jeg kysser ballene hans før han drar på turnering!"

Forståelig om han kommer for sent til turneringen da.

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært i tivl OM ballene var innafor - for å si det sånn......*herregud*

Nei, gi deg'a, flisa. Bruker du ikke bæreposer til varene når du hæljehandler heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gi deg'a, flisa. Bruker du ikke bæreposer til varene når du hæljehandler heller?

Nei - jeg putter det i lommene og balanserer det - det er sant også...hehe - jeg iriterer meg over å kjøpe poser.

Vel, det hender jeg kjpøper poser også da - men en gang tok jeg hele trillevognen og gikk hjem med varene - også gikk jeg tilbake med vogna - -skal si den bråker i gårdsplassen! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest saueøyer

Var det en kollega som ropte da hun leste på Aftenspostens sider på jobben for et par år siden det vel.

Jeg sa at det hørtes styggelig vondt ut. Det var bilde av kølla, karbonfiber golfkølle helt splintret.

Jeg finner ikke igjen artikkelen der, men de tar vel ikke vare på det så lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Var det en kollega som ropte da hun leste på Aftenspostens sider på jobben for et par år siden det vel.

Jeg sa at det hørtes styggelig vondt ut. Det var bilde av kølla, karbonfiber golfkølle helt splintret.

Jeg finner ikke igjen artikkelen der, men de tar vel ikke vare på det så lenge?

Da er det bare å sende kølla hit:

http://www.ballerud.no/kolleverksted.htm

Ligger vel på Ballerud det verkstedet der.

Han mannen ser forresten veldig klar ut for å fikse køllene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saueøyer

Da er det bare å sende kølla hit:

http://www.ballerud.no/kolleverksted.htm

Ligger vel på Ballerud det verkstedet der.

Han mannen ser forresten veldig klar ut for å fikse køllene. ;)

Kult!

Sitat:

SZ 440 Herre 10,5' 2895,-

Trenger du logoballer?

Ti og en halv tomme er mye, det var dyrt, og hva faen er logoballer? Brodert inn initialene? Au.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Kult!

Sitat:

SZ 440 Herre 10,5' 2895,-

Trenger du logoballer?

Ti og en halv tomme er mye, det var dyrt, og hva faen er logoballer? Brodert inn initialene? Au.

LOL

...eller kanskje tatovert?? *Hyyyl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...