Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Plit

Fikk for første gang en skikkelig hemoride for snart en uke siden (på ferie i utlandet selvfølgelig...), - den kom relativt plutselig, nærmest over natten og sitter på utsiden av anus. Før jeg rakk å komme hjem og få tak i skikkelig salve, rakk den å bli som en stor drue i størrelse og svært øm - vondt å sitte. Nå har jeg brukt Scheriproct i snart en uke og den har blitt mye bedre og halvert i størrelse. Området blør bittelitt gjennom døgnet, men smerten har blitt betydelig redusert.

Mitt spørsmål er; hvor lenge skal man bruke salve før man kan vente at den forsvinner? Står på pakningen at man skal gå til lege etter en uke, men de fleste steder på nettet står det at man må bruke salve i flere uke før man kan vente at det blir helt bra.

Noen erfaringer som kan deles? Noen som har fått hjelp til å tømme plagsomme hemorider av legen - hvordan gjøres det og var det smertefullt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183554-r%C3%A5d-mot-hemorider/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...