Gjest Snoopy83 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 http://www.dagbladet.no/dinside/2005/05/04/430853.html Ifølge overskriften i Dagbladet så finner man ut at de har sex fordi "alle andre gjør det". That must be it =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 I min tid hadde ungdommene sex fordi vi var kåte hormonbomber hele gjengen.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 I min tid hadde ungdommene sex fordi vi var kåte hormonbomber hele gjengen.. Jeg tror nok det er der skoen trykker jeg og. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saueøyer Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Søstra mi fortalte at foreldrene på skolen ble svært forskrekket da de fikk vite at 1 av 3 14-åringer hadde hatt sex av jentene. Det trodde de ikke et sekund på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saueøyer Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Han var jo søt han 15-åringen som skrev til bladet og fortalte at han hadde reisning i timen på skolen og lurte på hva han skulle gjøre. Han fikk råd om å velge benklær etter forholdene Videre bukser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenLurerDenneGutten Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg tror nok det er der skoen trykker jeg og. Hos meg trykker det lenger opp... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.