Gå til innhold

Brystoperasjon og mensen..

Anbefalte innlegg

Gjest Me&my

Jeg skal ha brystoperasjon om en uke, og lurer litt på hvordan det er når man har mensen.. HAr ikke lest noe om det, og siden jeg skal ha mensen nå snart, så må jeg bare høre..

Blør jo veldig mye..på de værste dagene, må jeg bruke bind og tampong, samt skifte hver halvtime for å ikke blø gjennom.. hvordan blir dette da, når jeg skal opereres, ligge i ro, reise med fly..jah..

Det høres litt slitsomt ut..

Noen som har erfaring fra dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183578-brystoperasjon-og-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mona Sørensen

Jeg hadde fint klart å skifte bind på operasjonsdagen med litt lunder og saaaakte bevegelser. Tampong hadde jeg nok ikke fikset.

Nå opererte jeg inn over muskel og med snitt under brystet og det er visstnok mye mindre vondt enn snitt under arm og innlegg under muskel. Tror ikke jeg ville operert før etter mensen i en sånn situasjon.

Jeg hørte ikke noe om dette jeg heller da jeg opererte, men jeg ville ringt for sikkerhets skyld.

Jeg var akkurat ferdig med mensen da jeg opererte.

Luna21365380663

Aldri i livet om det hadde fungert for min del!

Typen hadde nok måttet lære seg å skifte både det ene og det andre, eller så måtte jeg ha begynt med bleier. Nei, hvis du kan utsette enten mensen eller operasjonen, så gjør det.. Siden du må skifte hver halvtime og greier..

Jeg kan ikke forestille meg at du får så store problemer at du ikke klarer å gå på do og skifte.

Dette er ikke sååå vondt da, bare litt ubehagelig de første dagene.

Jeg lå endel de første dagene men jeg måtte jo opp å lage mat og gå i butikken selv om jeg gjorde minst mulig. Kunne ikke akkurat overlate ungene til seg selv.

Gjest Me&my

Skrev mail til fornebuklinikken å spurte dem.. De sa at det ikke var noe problem..de skulle gjøre det de kunne for at det ble best mulig for meg. Og dessuten ville de smertestillende tablettene jeg får der, hjelpe på menssmertene også...så jeg kunne like godt bli ferdig med det da! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...