Gjest krinolina Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg har sterke mistanker om noen jeg kjenner har en dom mot seg. Kan jeg finne ut om det er noe i ryktene? Dvs kan jeg finne frem til dommen og lese den og finne ut hva som er skjedd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvorfor i svarte helvete skal du på død og liv vite om en fyr du kjenner tidligere er dømt for noe? Selvfølgelig finnes det ingen muligheter for nysgjerrige folk til å fråtse i andres rulleblad. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krinolina Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvorfor i svarte helvete skal du på død og liv vite om en fyr du kjenner tidligere er dømt for noe? Selvfølgelig finnes det ingen muligheter for nysgjerrige folk til å fråtse i andres rulleblad. Fordi det er utukt det er snakk om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Fordi det er utukt det er snakk om. Du får naturligvis ikke lov til å snoke i han sitt rulleblad uansett hva dommen måtte gjelde. Spør han da! Er det så vrient? Fortell han hva slags rykter du har hørt, og finn på den måten ut om det er noe i dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krinolina Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Du får naturligvis ikke lov til å snoke i han sitt rulleblad uansett hva dommen måtte gjelde. Spør han da! Er det så vrient? Fortell han hva slags rykter du har hørt, og finn på den måten ut om det er noe i dem. Ja, det er litt vrient å spørre direkte. Jeg ser poenget ditt, dog. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Ja, det er litt vrient å spørre direkte. Jeg ser poenget ditt, dog. Det burde ikke være vrient. Det er to alternativer. 1. Han er skyldig. Hvis du f.eks. har barn (noe jeg går ut ifra all den tid du åpenbart er bekymret), vil han sikkert forstå din bekymring. 2. Det er ikke noe i ryktene. Da er det i hvert fall viktig at han får høre hva slags grusomheter det påstås at han har gjort seg skyldig i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Fordi det er utukt det er snakk om. Utukt! Mot voksne eller barn? Heldigvis er det umulig å finne ut ja. Men jeg har en nær bekjent som er politi. Han har hjulpet meg en eneste gang. Jeg skulle leie ut leiligheten min til en mann, og det var noe som skurret. Fast jobb og alt, men.. Han hadde 14 dommer for bedrageri mot seg! Så det ble intet utleie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krinolina Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Utukt! Mot voksne eller barn? Heldigvis er det umulig å finne ut ja. Men jeg har en nær bekjent som er politi. Han har hjulpet meg en eneste gang. Jeg skulle leie ut leiligheten min til en mann, og det var noe som skurret. Fast jobb og alt, men.. Han hadde 14 dommer for bedrageri mot seg! Så det ble intet utleie. Heldigvis er det umulig å finne ut. Jeg er egentlig helt enig i den. Men så er det det at rykter er så vanskelig å forholde seg til og jeg vet det er noe som skurrer, det _vet_ jeg. Men stememr ryktene her? Og jeg vet ikke hva som kan ha skjedd. Konfrontasjon orker jeg ikke, kall meg gjerne pyse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Du kan ansette en privatdetektiv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Farah Diba Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Noen du kjenner? Det kommer veldig anpå hva slags kjennskap du har til personen. Flyktig kjennskap så har det ingenting å si. Hvis det er kjærlighetsforhold, og du har barn så er det viktig, men hvor viktig? Du skal bli kjent med han som den personen han ER, ikke det han gjorde før. Jeg har faktisk hatt en nær venn som satt i fengsel i åresvis. Jeg vet hvor vanskelig og vrient dette er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke straffet men liker ikke at alle skal vite det Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Utukt! Mot voksne eller barn? Heldigvis er det umulig å finne ut ja. Men jeg har en nær bekjent som er politi. Han har hjulpet meg en eneste gang. Jeg skulle leie ut leiligheten min til en mann, og det var noe som skurret. Fast jobb og alt, men.. Han hadde 14 dommer for bedrageri mot seg! Så det ble intet utleie. Hva heter den kompisen din som er politi? Kunne vært greit å vite det, slik at en kunne anmeldt ham for brudd på taushetsplikten. Er det rart at folk får mindre og mindre tillit til politiet? Opplevde det selv når jeg skulle leie for noen år siden. Dagen etter visning ble jeg oppringt av utleieren, som var politi. Han fortalte meg at siden han ikke hadde funnet noe på meg, hverken av straffbare forhold eller inkassosaker skulle jeg få leiligheten. Fant meg istedet en annen leilighet jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Heldigvis er det umulig å finne ut. Jeg er egentlig helt enig i den. Men så er det det at rykter er så vanskelig å forholde seg til og jeg vet det er noe som skurrer, det _vet_ jeg. Men stememr ryktene her? Og jeg vet ikke hva som kan ha skjedd. Konfrontasjon orker jeg ikke, kall meg gjerne pyse. Men hold deg unna fyren da hvis du føler at noe skurrer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hva heter den kompisen din som er politi? Kunne vært greit å vite det, slik at en kunne anmeldt ham for brudd på taushetsplikten. Er det rart at folk får mindre og mindre tillit til politiet? Opplevde det selv når jeg skulle leie for noen år siden. Dagen etter visning ble jeg oppringt av utleieren, som var politi. Han fortalte meg at siden han ikke hadde funnet noe på meg, hverken av straffbare forhold eller inkassosaker skulle jeg få leiligheten. Fant meg istedet en annen leilighet jeg. Enig. Denne politimannen burde fått sparken på flekken. Sånne som sleivekjeften av en politimann beskrevet over bidrar til å svekke folks rettssikkerhet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hva heter den kompisen din som er politi? Kunne vært greit å vite det, slik at en kunne anmeldt ham for brudd på taushetsplikten. Er det rart at folk får mindre og mindre tillit til politiet? Opplevde det selv når jeg skulle leie for noen år siden. Dagen etter visning ble jeg oppringt av utleieren, som var politi. Han fortalte meg at siden han ikke hadde funnet noe på meg, hverken av straffbare forhold eller inkassosaker skulle jeg få leiligheten. Fant meg istedet en annen leilighet jeg. Det holder jeg med deg i. Jeg kjenner ingen politifolk nært, så jeg vet ikke, men jeg mistenker at mange av de er noen skikkelig ekle klyser selv i vår moderne verden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ikke straffet men liker ikke at alle skal vite det Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det holder jeg med deg i. Jeg kjenner ingen politifolk nært, så jeg vet ikke, men jeg mistenker at mange av de er noen skikkelig ekle klyser selv i vår moderne verden. Jeg har heller ikke noen politifolk i den nærmeste omgangskrets, men kjenner såpass mange at jeg vet at de som alle oss andre er forskjellige. De fleste jeg kjenner er greie og trivelige folk som har en tøff og til tider vanskelig arbeidsplass. Men enkelte....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utidig invadering Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvorfor skal du det? Det er da ikke din sak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utidig invadering Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Hvorfor skal du det? Det er da ikke din sak. Unnskyld jeg leste ikke lenger ned. Kan forstå deg da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg har heller ikke noen politifolk i den nærmeste omgangskrets, men kjenner såpass mange at jeg vet at de som alle oss andre er forskjellige. De fleste jeg kjenner er greie og trivelige folk som har en tøff og til tider vanskelig arbeidsplass. Men enkelte....... Ja, vet at ikke alle er like. Men vet at politifolk før i tiden kunne være forferdelige, og har en mistanke om at litt av dette henger igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.