Gå til innhold

bipolar utredelse?


Adena

Anbefalte innlegg

psykologen min tror jeg har en bipolar lidelse i tillegg til den emosjonelt ustabile. men hun vil ikke sjekke opp i dette siden jeg er gravid. why?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mien

Jeg har bipolar og en liten baby på ni måneder.

Alle vet at når man er gravid så er man i en storm av hormoner som kan få en hver kvinne til å svinge.

Jeg tror ditt utgangspunkt for å få en mest mulig riktig diagnose er å få den når du har født ditt barn og den hormonelle situasjonen har stabilisert seg.

Feks ca 6 månender.

Det beste nå er vel å prøve å leve så rolig og normalt som mulig, sånn at barnet i magen kan ha det bra.

Hadde jeg blitt tildelt en så allvorlig dianose mitt i svangerskapet, ville jeg for alltid lurt..

Har du plager, symptomer nå , som trenger medisinering, så ta i mot hvis det føles riktig for deg.

Ønsker deg masse lykke til med babyen! Det er helt fantastisk å bli mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...