Gå til innhold

Jeg er redd

Anbefalte innlegg

Wish1365380856

Mitt første innlegg her, blir et klage innlegg. Er lei for det, men jeg må bare fortelle dette til noen.

Jeg har hatt stygg hoste i flere år nå. Hadde en røykfri periode på tilsammen to år, da jeg gikk gravid og tretten måneder etter fødselen. Da hadde jeg ikke hoste i det hele tatt. Angrer så voldsomt på at jeg begynte å røyke igjen, men det var så vanskelig å holde seg. Mannen min han ville ikke slutte å røyke og jeg kjente et voldsomt sinne mot han, hver gang han tok seg en røyk. Egentlig dårlig gjort av meg.

Etter at jeg fikk vesla så la jeg på meg tyve kilo og det var lett å merke at kroppen min ikke hadde godt av det, Fikk sterke smerter i knær og ble mer og mer tungpustet. Såg faktisk på det som en befrielse, da jeg begynte å røyke igjen. Kiloene raste av og nå har jeg bare fem kilo igjen å ta av, til jeg er i mål.

Vel, jeg måtte til lege til slutt pga denne hosten min. Hadde ikke sovet ordentlig på lang tid. Svimmel og trett, med en følelse av å være alvorlig syk.

Kom til en på legevakta og jeg fortalte hvordan jeg hadde det. Han ba meg om å kutte røyken tvert, for dette hørtes alvorlig ut, sa han. Fikk noen tabletter, til å stilne hosten med.Skal til fastlegen min på Mandagen for han måtte rekvirere meg til forskjellige undersøkelser.

Jeg er så redd, ja redd for å ha fått lungekreft eller annet som kan være dødelig. Huff, jeg er så redd for å dø fra min lille skatt som bare er tre år.Tenker mye på hvordan det da skulle gått med henne. Mange tanker som raser gjennom hodet mitt. Høres kanskje rart ut, slik som jeg legger følelsene i det.

Har ikke greid å fortelle dette til min mann. Føler jeg er sterkest slik.

Ja ja dette ble både klagete og langt. Tusen takk for at du orket å lese.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183610-jeg-er-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...