Gå til innhold

Alternativ behandling


fluxing

Anbefalte innlegg

Kjnner en person som var til en alternativ behanlder for noe som kunne ligne på en depresjon med grenspsykotiske symptomer. Behandlingen bestod i å få utt innstengte grums med lett hypnose og mye snørr og tårer over 3 dager. Vedkommende følte seg frisk og rask og som et nytt mennesek etter dette

Har selv blitt advart mot slik behandlig av helsepersonell da de har erfaring med at det kan gjøre vondt værre.

Noe som har førøkt sli alternativ behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Magna

Jeg har brukt soneterapi. Men som ett tillegg og en hjelp når jeg ikke har hatt time hos psykolog.

Soneterapi har ikke vært hovedbehandlingen.

Jeg har god erfaring med soneterapi, men er generelt skeptisk til det meste av det andre, bortsett fra akupunktur.

Jeg er til og med skeptisk til tankefeltterapi.

Jeg tenker at folk må kunne bruke det som de synes virker positivt for sin egen del.

Det du tror kan nytte gir positiv tankemønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Høres mer ut som en kynisk måte behandle mennesker med alvorlige lidelser på.

Det er uten tvil mye positivt innen alternativ behandling, hver og en får fiske frem det de selv mener kan gi dem noe positivt. Men vær for Gudsskyld en tanke kritisk til "halleluja kurer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...