Gå til innhold

Morsom måte å fortelle man er gravid på?

Luna21365380663

Anbefalte innlegg

Luna21365380663

Har noen noen morsommer måter å fortelle at man ergravid på? Er ikke gravid (enda), men må begynne tenke litt på det.. ;o)

Noen som gjorde noe, eller sa det på en gøy måte?

Forskjell på måten å fortelle det på til foreldre og typen/pappaen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jippppppi

Tror jeg hadde lagd en fin middag og servert den positive testen på tallerken blandt salatblader eller under lokk eller noe sånt jeg :)

Hadde selvsakt bare ordnet til litt på talerkenen og gitt ham full ny tallerken etterpå såklart.

Pakket den inn i fin pakke eller noe i den duren.

Jeg er veldig på å skrive dikt så jeg hadde nok kanskje laget et for anledningen og røpet det i siste linje samtidig som jeg gav ham testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

En kollega kom med en bra en på jobb.

Hun er viktig for arbeidsplassen og har kunnskaper og erfaring som gjør henne attraktiv for konkurrentene.

Hun gikk inn til sjefen og spurte om hun kunne få ett års permisjon og fortalte ham at hun skulle prøve seg i en ny jobb.

Han holdt på å falle av stolen og var klar til å tilby henne hvasomhelst for å bli.

Du skjønner, sa hun da, jeg har fått tilbud om et ettårig engasjement som bleieskiftarbeider.

"Helvetes kjærring" sa sjefen og jaget henne ut av kontoret mens han gliste fra øre til øre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luna21365380663

Tror jeg hadde lagd en fin middag og servert den positive testen på tallerken blandt salatblader eller under lokk eller noe sånt jeg :)

Hadde selvsakt bare ordnet til litt på talerkenen og gitt ham full ny tallerken etterpå såklart.

Pakket den inn i fin pakke eller noe i den duren.

Jeg er veldig på å skrive dikt så jeg hadde nok kanskje laget et for anledningen og røpet det i siste linje samtidig som jeg gav ham testen.

Ja, tanken har slått meg.. å bake den inn i noe, en kake eller ett eller annet.. men kanskje den ikke tåler så godt varme..? Dessuten er det kanskej litt ekkelt? Hehe..

Dikt skriver jeg også.. kanskje det hadde vært noe?

Man kan jo også bare gå der og la magen vokse, uten å si noen ting ,så kan folk komme med dumme sprøsmål om en har lagt på seg litt.. Folk blir jo så teite når de lurer på sånt, men ikke vet.. a la reklamen på tv, om han som lurer på om hun er gravid, men så er hun ikke det.. i butikken, altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mom33

Ja, tanken har slått meg.. å bake den inn i noe, en kake eller ett eller annet.. men kanskje den ikke tåler så godt varme..? Dessuten er det kanskej litt ekkelt? Hehe..

Man kan jo også bare gå der og la magen vokse, uten å si noen ting ,så kan folk komme med dumme sprøsmål om en har lagt på seg litt.. Folk blir jo så teite når de lurer på sånt, men ikke vet.. a la reklamen på tv, om han som lurer på om hun er gravid, men så er hun ikke det.. i butikken, altså..

HEI, husk at det er TISS på den pinnen, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vordende mamma til den vordende pappa:

Gratulerer, du skal bli far, gjett hvem som er moren?

Litt bløt, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

Kan hende faren vil være der når du tar testen, like spennende for ham.

Resten kan jo få en MMS med bilde at testvinduet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Litt bløt, men...

Du, jeg har hørt at du skal bli pappa... i en litt bekymret tone med et anklagende utrykk i ansiktet.

...Hva? Hvem sier det?

Legen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

"Godklumpen min, gjett hva jeg fikk vite i dag da! Månedslønnen min øker med 3k!"

"Jøss, vi blir rike, da jo! Hvordan klarte du å forhandle deg frem til en så bra deal?"

"Det vet vel du, sugarbabe, det er din sperm. Barnetrygd, here we come!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

"Godklumpen min, gjett hva jeg fikk vite i dag da! Månedslønnen min øker med 3k!"

"Jøss, vi blir rike, da jo! Hvordan klarte du å forhandle deg frem til en så bra deal?"

"Det vet vel du, sugarbabe, det er din sperm. Barnetrygd, here we come!"

3k i måneden på en unge. Hvilket land bor du i?

Eller er det trillinger på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

3k i måneden på en unge. Hvilket land bor du i?

Eller er det trillinger på gang?

Aner vel ikke jeg, jeg tar livet av meg før jeg får en unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest copper

Aner vel ikke jeg, jeg tar livet av meg før jeg får en unge.

Den siste der kunne du spart deg snoopy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hjertebarnet

Litt bløt, men...

he he men da får vi virkelig håpe han ikke har vært utro...for da kan det jo være han kommer med et annet uttrykk i ansiktet enn det du håper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ja, tanken har slått meg.. å bake den inn i noe, en kake eller ett eller annet.. men kanskje den ikke tåler så godt varme..? Dessuten er det kanskej litt ekkelt?"

eh ja, jeg vil si det er _litt_ ekkelt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sinai

Den dagen det blir min tur, skal jeg servere en spesiell middag: baby-pølser, baby-gullerøtter, baby-mais!

hører di lillos i bakgrunnen, nå lever den av seg selv :)

hehe:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...