Gå til innhold

Når gråt du sist?

Gjest gråt en skvett

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest den ekte noor

Jeg gråt _en_ tåre natt til torsdag fordi jeg var full og ikke fant veska mi:) (fant den etter to minutter da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Jeg gråt forrige uke siden.(Skikkelig gråt, ikke bare snufsa litt).

Det var en dag da jeg tok farvel med et utrolig fint menneske, senere på dagen så savnet jeg så forferdelig familien min og så leste jeg et trist innlegg på dol. Det var en sentimental dag.

Jeg gråter lett. Lar meg så lett rive med. Skal ikke så mye til før tårene ligger i øyekroken.. Litt rart egentlig, jeg var ikke sånn før. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Jeg gråt _en_ tåre natt til torsdag fordi jeg var full og ikke fant veska mi:) (fant den etter to minutter da)

He he..Artig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sinai

Jeg gråt i dag tidlig, fordi jeg er drittlei av å ikke få jobb! Skal det aldri bli min tur?

Jeg klarte å ta meg sammen, skrev noen søknader og dro av gårde og leverte dem personlig

nå har jeg ihvertfall gjort mitt beste. Hjelper å gråte litt iblandt : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt i dag tidlig, fordi jeg er drittlei av å ikke få jobb! Skal det aldri bli min tur?

Jeg klarte å ta meg sammen, skrev noen søknader og dro av gårde og leverte dem personlig

nå har jeg ihvertfall gjort mitt beste. Hjelper å gråte litt iblandt : )

I går kveld før eg la meg... Fekk "tante"

på besøk denne måneden og :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To, tre dager siden. Var superhormonell (fikk mensen) og skulle synge Helene Harefrøken for datra mi. Den er jo sørgelig og tragisk! Ikke var det bare 2 tårer heller, det var ordentlig hulking, og jeg klarte ikke å fullføre sangen.

Ellers feller jeg stadig en tåre når jeg får et ordentlig godt smil som rører langt inni hjerterota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråter så godt som aldri, men gråt faktisk for noen uker siden. Ble så inderlig og absolutt skuffet over noen venner av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt en skvett i natt jeg :o) Jeg så Troya men griner av alt altså og gråter stort sett hver eneste dag.

Jeg tror det er sunt å gråte og få ut både vonde og gode følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Jeg fikk tårer i øynene da jeg like før jul gjorde et gjensyn med Schindlers Liste. Tror også jeg fikk bittelittegranne tårer i øynene da jeg så To Kill A Mockingbirde for første gang, engang i vinter.

Men ingen av disse tilfellene karakteriseres som gråt.

Den siste gangen jeg gråt var for litt over halvannet år siden.

8 måneder før det gråt jeg også.

Så tror jeg faktisk vi må helt tilbake til 1997 for å finne en gang jeg gråt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...felte en tåre i dag tidlig da jeg så "Heia Tufte"/Lotto reklamen...

Mulig jeg er litt småhormonell eller noe,men den er så GOD!

Har du virkelig SETT på beina til oldis-keepern når han går etter han stjernekeeperen?

Ja...er litt sprø ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg gråt øynene mine ut forrige gang jeg hadde mensen, for da kan jeg bli fæl&sippete..

Først gråt jeg fordi jeg var sint på typen for ett eller annet som nå virker bagatellmessig, og deretter fordi "ingen forsto meg" og til slutt fordi jeg hadde grått(!)

:-I

Ellers så gråter jeg ikke så masse, egentlig, med mindre det er skikkelig super triste ting som skjer.

Av en eller annen grunn strigråt jeg også når Ruth døde i "stekte grønne tomater"..Det er jo fryktelig trist, men det er jo mange andre triste filmer og, og jeg har aldri sippet for noen annen film..(eller jo! Dead man walking, da sippet jeg og!)

Også tuter jeg alltid når jeg reiser hjem fra USA, fordi DET er trist det..Men det er flaut å sitte å småsippe og være rødøyd på flyet.

Så jeg sipper visst en del allikevel, gitt. Uffda.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Jeg gråter mye når jeg leser bøker. Lever meg veldig inn i det.

Jeg gråt også i bøtter og spann for en uke siden.

Ellers har jeg ikke så lett for å gråte, og gjør det skjelden.

Kanskje for skjelden egentlig. Det gjør godt å få ut litt gørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gråter ikke så ofte til vanlig

For et par -tre dager siden, fordi en jeg kjenner og er veldig glad i er uhelbredelig syk av kreft, og kommer til å dø fra mannen sin og de to små barna sine i løpet av kort tid.

Og i går var jeg også nære på, da jeg fikk høre at en jeg kjenner mistet barnet sitt for noen uker siden, bare en mnd før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Jeg gråter ofte. Det har sammenheng med at jeg har slitt med depresjon og gråter når tristheten får overtaket. Det er verst om morgenen, og da blir det ofte så sterkt at det er umulig å komme seg opp av sengen. Jeg er heldigvis bra nå, men fremdeles har jeg lett for å ta til tårene og gråt bl.a. på jobben innpå et kontor til en av kollegaene rett og slett fordi jeg var blitt sliten og trøtt av mye jobbing.

Siste helg gråt jeg da jeg våknet, og da var det et tegn for meg at nå skulle jeg ta det helt med ro den dagen og gjøre noe bare for meg selv. Takk og pris for at jeg nå er i stand til å forstå slik tilstand, og komme meg fort ut av den. Takket være fantastiske behandlere, familie, venner og dol;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...