Gå til innhold

er dol sirup i dag

Dorthe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sirup her også. Da er det heldigvis ikke min pc det er noe feil med

Takk :o)

Trodde det var min pc jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girasol

Og her... trodde det bare fordi jeg bor så langt utpå landet jeg... men godt å vite at det ikke derfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det sirup tidligere ikveld.

Nå ser det ut til å være ok igjen.

Nå er det helt i orden igjen her også. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treigt her og. Er det ikke ofte sånn på dol da? Det er i alle fall grunnen til at jeg ikke gidder å henge her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så ble det sirup igjen...

*sukk*

Jeg gir opp innimellom, sååå kjedelig når det blir sirup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treigt her og. Er det ikke ofte sånn på dol da? Det er i alle fall grunnen til at jeg ikke gidder å henge her...

Nei, det er flere mnd sider det var så treigt her. Vanligvis går det mer enn fort nok.

Jeg er på et amerikansk forum også, der er det sirup der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er flere mnd sider det var så treigt her. Vanligvis går det mer enn fort nok.

Jeg er på et amerikansk forum også, der er det sirup der.

Kanskje det er serveren vår da? Har ikke så god peil på sånt... Jeg har i alle fall ofte problemer her inne selv om jeg har adsl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det er serveren vår da? Har ikke så god peil på sånt... Jeg har i alle fall ofte problemer her inne selv om jeg har adsl.

Nei, jeg har ikke problemer så ofte. En periode hvor de byttet server, var det grusomt. Men det var vel i fjor. Før det kan jeg ikke huske at det har vært noe særlig problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det går relativt kjapt i dag egentlig - sammenlignet med tidligere dager i uken.

Men ja, DOL går svært ofte tregt synes jeg - minner meg om gamle dager og andre generasjons modem ganske ofte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det går relativt kjapt i dag egentlig - sammenlignet med tidligere dager i uken.

Men ja, DOL går svært ofte tregt synes jeg - minner meg om gamle dager og andre generasjons modem ganske ofte...

Nå er det så tregt så jeg går og legger meg litt og kommer tilbake seinere i håp om at det er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...