Dorthe Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Her går det så sakte som sirup. Er det dol eller er det min maskin? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timari Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Sirup her også. Da er det heldigvis ikke min pc det er noe feil med 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Sirup her også. Da er det heldigvis ikke min pc det er noe feil med Takk ) Trodde det var min pc jeg.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Går helt fint her nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Sirup her også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest girasol Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Og her... trodde det bare fordi jeg bor så langt utpå landet jeg... men godt å vite at det ikke derfor... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Her var det sirup tidligere ikveld. Nå ser det ut til å være ok igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Her var det sirup tidligere ikveld. Nå ser det ut til å være ok igjen. Nå er det helt i orden igjen her også. Heldigvis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nå er det helt i orden igjen her også. Heldigvis. Og så ble det sirup igjen... *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfette Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Treigt her og. Er det ikke ofte sånn på dol da? Det er i alle fall grunnen til at jeg ikke gidder å henge her... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Og så ble det sirup igjen... *sukk* Jeg gir opp innimellom, sååå kjedelig når det blir sirup. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Treigt her og. Er det ikke ofte sånn på dol da? Det er i alle fall grunnen til at jeg ikke gidder å henge her... Nei, det er flere mnd sider det var så treigt her. Vanligvis går det mer enn fort nok. Jeg er på et amerikansk forum også, der er det sirup der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfette Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Nei, det er flere mnd sider det var så treigt her. Vanligvis går det mer enn fort nok. Jeg er på et amerikansk forum også, der er det sirup der. Kanskje det er serveren vår da? Har ikke så god peil på sånt... Jeg har i alle fall ofte problemer her inne selv om jeg har adsl. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Kanskje det er serveren vår da? Har ikke så god peil på sånt... Jeg har i alle fall ofte problemer her inne selv om jeg har adsl. Nei, jeg har ikke problemer så ofte. En periode hvor de byttet server, var det grusomt. Men det var vel i fjor. Før det kan jeg ikke huske at det har vært noe særlig problemer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Synes det går relativt kjapt i dag egentlig - sammenlignet med tidligere dager i uken. Men ja, DOL går svært ofte tregt synes jeg - minner meg om gamle dager og andre generasjons modem ganske ofte... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Synes det går relativt kjapt i dag egentlig - sammenlignet med tidligere dager i uken. Men ja, DOL går svært ofte tregt synes jeg - minner meg om gamle dager og andre generasjons modem ganske ofte... Nå er det så tregt så jeg går og legger meg litt og kommer tilbake seinere i håp om at det er bedre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.