Gå til innhold

Rgypt eller Italia

Gjest JMR1980

Anbefalte innlegg

Gjest JMR1980

Jeg og kjæresten min har tenkt å ta en tur til enten Egypt eller Italia. Det skal bli i august. Hvilken reisebyråer er billge og bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Italiofil

Dra til Italia, er mitt råd iallfall. Har aldri vært i Egypt :-)

Er helt Italiafrelst. Mye gammel kultur, bygninger. Colloseum, St-Peters Katedralen, u name it. Og alle søylene, wow. En uforglemmelig opplevelse. Vi reiste med Star Tour, men det er noen år siden nå.

Du finner helt sikkert, opplysninger om hotel og reise på nettet. Ellers ville jeg stukket innom et reisebyrå for å få mer informasjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest Kinelita

Hei! I august er det aaaaaltfor varmt i Egypt, så ville satset på Italia. Har nettopp vært en uke i Italia og det var fantastisk, med makstemperaturer mellom 26-31 grader allerede nå sist i mai, så du kan selv tenke deg august..

Er fantastisk mye å se i Italia, vi hadde base i Terracina (med StarTour) 10 mil sør for Roma, tok toget til Roma og overnattet en natt på billig pensjonat. Ellers fins det jo mye fint også lengre nord i Italia.. Toscana... Venezia...

GOD TUR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Egypt i august! det vil si om du ikke trives med steikende sol og intens varme da. Det kan være varmt nok i Italia i august også. :o) Italia er fantastisk uansett hvor de reiser. Men august er feriemåneden for italienere så da er det mye folk på de store feriestedene. Greier dere å vente til månedskiftet august/september er det ikke høysesong lengre, og litt mindre folk og litt billigere. Si ifra om du vil ha noen lenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sinai

Ikke Egypt i august! det vil si om du ikke trives med steikende sol og intens varme da. Det kan være varmt nok i Italia i august også. :o) Italia er fantastisk uansett hvor de reiser. Men august er feriemåneden for italienere så da er det mye folk på de store feriestedene. Greier dere å vente til månedskiftet august/september er det ikke høysesong lengre, og litt mindre folk og litt billigere. Si ifra om du vil ha noen lenker.

Egypt er finest i oktober-november,Og mars-april. Jeg ville også valgt Italia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...