Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nei, jeg har ikke det ...

Helt tomt *snufs*

Jeg registrerte bare at det poppa opp en .....dk-adresse når jeg logga på MSN i går (eller i forgårs). (Den der med spørsmål om du kan få se meg logga på etc ...)

Og du bruker hellepaahylla-adressen min?

Det er mye trøbbel her, ser jeg.

Får noen mailer i retur.

Jeg får sendt fra den nye adressen til den gamle, men når jeg prøver å svare tilbake til den nye får jeg den i retur.

Tidligere idag gikk det fint å sende både til og fra. Cecily fikk også sendt en mail til den nye adressen.

Har ikke fått mailene jeg sendte til dere i retur (ennå), men den første jeg sendte til IngenLurerDenneGutten fikk jeg i retur. Den andre har jeg ikke fått i retur ennå.

Håper det går seg til, det er så dumt når det blir trøbbel sånn.

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

25

• IngenLurerDenneGutten

5

• serendipity

3

• hare1365380455

3

*sukk* hvordan skal jeg nå få sendt nye bilder av Arne?:-(

Får noen mailer i retur.

Jeg får sendt fra den nye adressen til den gamle, men når jeg prøver å svare tilbake til den nye får jeg den i retur.

Tidligere idag gikk det fint å sende både til og fra. Cecily fikk også sendt en mail til den nye adressen.

Har ikke fått alle mailene jeg sendte i retur (ennå), men den første jeg sendte til deg fikk jeg i retur. Den andre har jeg ikke fått i retur ennå.

Har du fått noen mail ennå, og isåfall, får du sendt noe ut til den nye adressen? Eller får du det også i retur.

*sukk* Håper det går seg til, det er så dumt når det blir trøbbel sånn.

IngenLurerDenneGutten

Får noen mailer i retur.

Har ikke fått alle mailene jeg sendte i retur (ennå), men den første jeg sendte til deg fikk jeg i retur. Den andre har jeg ikke fått i retur ennå.

Har du fått noen mail ennå, og isåfall, får du sendt noe ut til den nye adressen? Eller får du det også i retur.

*sukk* Håper det går seg til, det er så dumt når det blir trøbbel sånn.

Har ikke fått noe enda nei:-/

Mary Poppins

Er det deg som kjøper sjokoladekjeks på Lidl? Husker ikke om det er deg eller Mary Poppins. Hva het den? Har nå vært på Lidl og kjøpt 3 forskjellige fordi jeg ikke visste hvem det var. Alle tre var gode da, men den ene var eksepsjonelt god.

Det var meg det!! :)

Annonse

Mary Poppins

Er det deg som kjøper sjokoladekjeks på Lidl? Husker ikke om det er deg eller Mary Poppins. Hva het den? Har nå vært på Lidl og kjøpt 3 forskjellige fordi jeg ikke visste hvem det var. Alle tre var gode da, men den ene var eksepsjonelt god.

Jeg husker plutselig ikke hva de heter i farten men esken er rød. Og merke er av Mister Choc tror jeg, og navnet begynner på D

hehe nei, det er Mary Poppins det.

Jeg er ikke noe særlig glad i kjeks, igrunnen.

:)

Nei, jeg har ikke det ...

Helt tomt *snufs*

Jeg registrerte bare at det poppa opp en .....dk-adresse når jeg logga på MSN i går (eller i forgårs). (Den der med spørsmål om du kan få se meg logga på etc ...)

Og du bruker hellepaahylla-adressen min?

Måtte lage enda en ny adresse. Denne gangen virker det bra!

Så, slett den ...online.dk-adressen jeg sendte dere først.

Annonse

fei1365380229

Jeg husker plutselig ikke hva de heter i farten men esken er rød. Og merke er av Mister Choc tror jeg, og navnet begynner på D

Ja det har jeg altså ikke kjøpt. Har kjøpt noen som har blå emballasje som har kjeks under, myk sjokolade inni, kjeks og så litt hardere sjokolade igjen. De er bare så gode, bedre enn kvikk-lunsj. Nå har ikke jeg spist sjokolade på månedsvis, så det kan vel ha noe med det å gjøre også :o)

Hvordan så disse kjeksene ut igjen da? Må prøve de neste gang.

hare1365380455

Msn påvirkes på den måten at jeg nå bruker den nye adressen der.

Da jeg byttet msn-adresse mistet jeg mange adresser, bl.a. din. Kan du ikke sende meg en mail på den gamle adressen før jeg avslutter den kontoen, så kan jeg legge deg inn i den nye adresseboken.

Jeg slutter av den gamle mailadressen, pga mye spam og tull.

:)

mvh

Ok.

Mary Poppins

Ja det har jeg altså ikke kjøpt. Har kjøpt noen som har blå emballasje som har kjeks under, myk sjokolade inni, kjeks og så litt hardere sjokolade igjen. De er bare så gode, bedre enn kvikk-lunsj. Nå har ikke jeg spist sjokolade på månedsvis, så det kan vel ha noe med det å gjøre også :o)

Hvordan så disse kjeksene ut igjen da? Må prøve de neste gang.

Oi de hørtes gode ut, hva heter de?

Mine kjeks er butterkjeks med mørk sjokolade, og de er firkantede. De er egentlig ikke kjempe spennende, men sjokoladetrekket er bare helt nyyydelig!!

Ok.

Da har jeg deg på lista igjen. :)

Beklager rotet, men nå har jeg sittet mye av dagen og forsøkt å rydde opp og få en adresse som faktisk funker. Lastet opp igjen msn, laget ny adresse, kopiert og fått inn kontakter i adressebok osv osv

Det tok litt tid, men nå skal det endelig være iorden.

Ha en fortsatt fin kveld, du også! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...