Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

25

• IngenLurerDenneGutten

5

• Line

3

• Mary Poppins

3

hare1365380455

Da har jeg deg på lista igjen. :)

Beklager rotet, men nå har jeg sittet mye av dagen og forsøkt å rydde opp og få en adresse som faktisk funker. Lastet opp igjen msn, laget ny adresse, kopiert og fått inn kontakter i adressebok osv osv

Det tok litt tid, men nå skal det endelig være iorden.

Ha en fortsatt fin kveld, du også! :)

Fint du fikk ordnet opp i det! :)

*Pip*

;o)

Skal hilse fra dine gamle naboer på "Nissetoppen", var der på besøk i går :)

Line, var du på Nissetoppen?

Så hyggelig!

Jeg mailer deg med den nye adressen, og så vil jeg høre alt om Nissetoppen. Jeg håper vi får til en tur dit igjen i sommer :) men vet ikke ennå.

Line, var du på Nissetoppen?

Så hyggelig!

Jeg mailer deg med den nye adressen, og så vil jeg høre alt om Nissetoppen. Jeg håper vi får til en tur dit igjen i sommer :) men vet ikke ennå.

Nei, de har flytta til Haresporet ;) Men jeg var hos dem, ja! Veldig hyggelig. Gud bedre som barna deres vokser mellom hver gang jeg ser dem! Minstemann slipper seg sikkert snart, til og med nå før han kan å gå, er han ei klatremus så det holder!

:o)

Nei, de har flytta til Haresporet ;) Men jeg var hos dem, ja! Veldig hyggelig. Gud bedre som barna deres vokser mellom hver gang jeg ser dem! Minstemann slipper seg sikkert snart, til og med nå før han kan å gå, er han ei klatremus så det holder!

:o)

Har de tre stykker nå altså?

Jeg visste bare om de to jentene, jeg. :)

Hva med den svære rottweileren, har de den fremdeles?

Har sendt deg mail nå, jeg misforsto og trodde du hadde vært på Nissetoppen, jeg. Men jeg husker de du var og besøkte, ja.

Annonse

Har de tre stykker nå altså?

Jeg visste bare om de to jentene, jeg. :)

Hva med den svære rottweileren, har de den fremdeles?

Har sendt deg mail nå, jeg misforsto og trodde du hadde vært på Nissetoppen, jeg. Men jeg husker de du var og besøkte, ja.

Ja, de har den ene av de to store. Er glad hun satt ute på verandaen da vi var der, jeg er ikke spesielt glad i hunder. I alle fall ikke våte rottweilere :-/

Tre unger ja. Minsten ble født i juni i fjor, men nå er det visst stopp der i gården også.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...