Gå til innhold

Her går det jo ikke an å være!

Gjest LucySky

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky

Hvorfor kan ikke Webbisene si fra? Det er vanvittig irriterende med dette seige tempoet - men er det noe de driver og strever med, og prøver å fixe, må man jo finne seg i det.

Det aller mest irriterende er, at de aldri sier fra! Hadde det ikke vært greit nok å legge ut en melding om at sorry, her er det en defekt server eller hva det nå er. Det kan ta tid, men vi jobber med saken/det kan ta tid, ingen kommer til å gjøre noe med dette før mandag.

Da hadde i alle fall jeg dritt i hele Dol inntil da.

Nå tror man hele tida at alt for lengst er OK, også logger man seg på og blir sakte forbanna igjen.

Næsj, nå går jeg ut og raker i hagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moderator

Enig i at dette har vært en irriterende helg, og er også enig i at vi ideelt sett burde ha kunnet legge ut forhåndsvarsler. Det har imidlertid vært utført feilretting flere ganger uten suksess :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LucySky

Enig i at dette har vært en irriterende helg, og er også enig i at vi ideelt sett burde ha kunnet legge ut forhåndsvarsler. Det har imidlertid vært utført feilretting flere ganger uten suksess :-(

Se! Nå syns jeg straks mer synd på dere enn på meg!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som må rettes da?

Advarsler hadde vært superdupert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...