Gjest LucySky Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hvorfor kan ikke Webbisene si fra? Det er vanvittig irriterende med dette seige tempoet - men er det noe de driver og strever med, og prøver å fixe, må man jo finne seg i det. Det aller mest irriterende er, at de aldri sier fra! Hadde det ikke vært greit nok å legge ut en melding om at sorry, her er det en defekt server eller hva det nå er. Det kan ta tid, men vi jobber med saken/det kan ta tid, ingen kommer til å gjøre noe med dette før mandag. Da hadde i alle fall jeg dritt i hele Dol inntil da. Nå tror man hele tida at alt for lengst er OK, også logger man seg på og blir sakte forbanna igjen. Næsj, nå går jeg ut og raker i hagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moderator Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Enig i at dette har vært en irriterende helg, og er også enig i at vi ideelt sett burde ha kunnet legge ut forhåndsvarsler. Det har imidlertid vært utført feilretting flere ganger uten suksess :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LucySky Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Enig i at dette har vært en irriterende helg, og er også enig i at vi ideelt sett burde ha kunnet legge ut forhåndsvarsler. Det har imidlertid vært utført feilretting flere ganger uten suksess :-( Se! Nå syns jeg straks mer synd på dere enn på meg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Enig i at dette har vært en irriterende helg, og er også enig i at vi ideelt sett burde ha kunnet legge ut forhåndsvarsler. Det har imidlertid vært utført feilretting flere ganger uten suksess :-( Hva er det som må rettes da? Advarsler hadde vært superdupert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.