Gå til innhold

Trenger litt datahjelp..


Gjest tilkobling

Anbefalte innlegg

Gjest tilkobling

Noen som er flink med data her? Har en pc jeg må fikse...

Problemet er at jeg får ikke koblet til internet med den. Har bredbåndstilkobling som virker på andre maskiner, men ikke akkurat den jeg har problemer med.

I nettverkstilkoblinger har jeg laget en tilkobling under lan-tilkoblinger. Men jeg får bare beskjeden: "henter nettverksadresse".

Når jeg velger "reparer denne tilkoblingen", får jeg "kan ikke fornye ip-adressen".

Har prøvd ipconfig/release og renew kommandoene, men da er beskjeden: "det oppstod en feil...RPC-serveren er ikke tilgjengelig"

Noen som har peiling på hva jeg kan prøve å gjøre?

Har prøvd å avinstallere nettverkskortet, hjalp ikke. Har slått av brannmuren, hjalp ikke.

Blir evig takknemlig for hjelp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...