Dorthe Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg fikk så lyst til å legge ut denne linken til Dagbladets artikkel http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/04/14/428792.html og høre hva dere egentlig synes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanderlust Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Nei, det er ikke rettferdig. Men det er nok de fleste enig i. Så da blir det lite krangling, og lite fokus i media. Det er også noe man tenker lite over med mindre man er rammet selv. Og det gir av og til hårreisende utslag, sånn som da de fikk lov til å sette opp svære reklameplakater på fortauene. Har vi et ombud for funksjonshemmede? Det burde vi ha! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Dette er skammelig, men samtidig tror jeg det er et byproblem. Her vi bor, har vi et nesten omvendt problem. Jeg er sykepleier, og er derfor innom ergoterapeuten innimellom. Hun sitter i rullestol, så her i kommunene kan ingen få slik hjelp hjemme dersom hjemmet ikke er egnet for rullestoler. Min venninnes sønn skulle få spesialtilpasset seng, men siden den står i annen etg. var det umulig for ergoterapeuten å komme seg dit. Resultatet var at gutten måtte vente 14 mnd. istedet for 4 mnd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…