mariaflyfly Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Rettferdig er det selvsagt ikke. Jeg synes ikke det er direkte diskriminering, men mer likegyldighet. Mer sånn "vi nekter deg ikke adgang, men det faktum at du ikke KAN komme inn, er i grunnen ikke vårt problem. Sånn er det bare." 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 Rettferdig er det selvsagt ikke. Jeg synes ikke det er direkte diskriminering, men mer likegyldighet. Mer sånn "vi nekter deg ikke adgang, men det faktum at du ikke KAN komme inn, er i grunnen ikke vårt problem. Sånn er det bare." Men hvem sitt problem er det da? Og hvem skal gjøre noe med det? 0 Siter
Gjest Wanderlust Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Men hvem sitt problem er det da? Og hvem skal gjøre noe med det? Psst, jeg syntes jeg hadde en god ide, jeg! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. mai 2005 Forfatter Skrevet 9. mai 2005 Nei, det er ikke rettferdig. Men det er nok de fleste enig i. Så da blir det lite krangling, og lite fokus i media. Det er også noe man tenker lite over med mindre man er rammet selv. Og det gir av og til hårreisende utslag, sånn som da de fikk lov til å sette opp svære reklameplakater på fortauene. Har vi et ombud for funksjonshemmede? Det burde vi ha! Det har vi ikke. Derimot har vi et råd for funksjonshemmede men jeg har enda ikke sett hva det gjør i praksis. Og ingen gidder å høre på Buvik i NHF enda han var ganske høylytt da han sa hva han mente om Karl Johan og Operabygningen som enda ikke er bygd ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Men hvem sitt problem er det da? Og hvem skal gjøre noe med det? Godt poeng. Jeg er usikker. Men kanskje bør FFO og NHF starte med å finne ut hva som er viktige kampsaker. For de er ikke altfor synlige. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Det virker ikke som om kampen er så stor. Det er vel heller viljen hos de folkevalgte som gjelder. Får håpe jeg blir en av de en dag. Politikk har begynt å engasjere meg etter at jeg ble student. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.