Gå til innhold

sinnsyk forbrenning?

smurf78

Anbefalte innlegg

Jeg veide 68 kilo i august 2004. har trent 3-4 ganger i uka siden da og nå veier jeg 57 kilo. Spiser ganske sunt, men blir litt sjokolade og søtt hver dag. Går bare mer ned og ned i vekt selvom jeg spiser 6 gode måltider om dagen. Har hatt litt magetrøbbel i hele perioden, vært på sykehuset og tatt røntgen bl.a., men de finner ikke ut hva det er. Poenget er at ca. 30 min til 1 time etter at jeg har spist er jeg sulten igjen. Må alltid på do med en gang jeg har spist og så blir jeg sulten igjen. Jeg har absolutt ingen spiseforstyrrelser eller noe slikt, men jeg lurer på om jeg har fått en veldig høy forbrenning. Før hadde jeg veldig treg forbrenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fei1365380229

Godt du har vært på sykehuset og tatt røntgen ihvertfall. Tror ikke jeg hadde gitt meg til ro med at de ikke fant ut hvorfor, noe må jo ha skjedd.

En jeg kjenner gikk plutselig masse ned i vekt, alle sa hun så flott ut :( , men så hadde hun magekreft. Hun er død nå.

Nå har jo du fått tatt røntgen heldigvis, men du må få svar på hvorfor du går ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har vært på sykehuset og tatt røntgen ihvertfall. Tror ikke jeg hadde gitt meg til ro med at de ikke fant ut hvorfor, noe må jo ha skjedd.

En jeg kjenner gikk plutselig masse ned i vekt, alle sa hun så flott ut :( , men så hadde hun magekreft. Hun er død nå.

Nå har jo du fått tatt røntgen heldigvis, men du må få svar på hvorfor du går ned.

Jaha...det kan ikke skyldes det at jeg har trent masse masse da? Og spist sunt? Det med magen har blitt bedre...det er faktisk kun på jobb at jeg må på skikkelig på do, ikke hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Jaha...det kan ikke skyldes det at jeg har trent masse masse da? Og spist sunt? Det med magen har blitt bedre...det er faktisk kun på jobb at jeg må på skikkelig på do, ikke hjemme.

Det er klart at du forbrenner bedre når du trener. Jeg så ikke at du har brukt så lang tid på å gå ned og da er det jo ikke uvanlig selvfølgelig.

Det spørs jo hva dine 6 måltider består av. Har selv spist 5 måltider daglig, litt sjokolade og trenet som deg og gått ned snart 12 kilo siden midten av oktober-04 og det selvom jeg har spist kortison :(

Jeg trodde faktisk det du skreiv handlet om at du ufrivillig hadde gått ned 11 kg :)

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de ville vel oppdaget det på røntgen? Nå leste jeg på et annet forum at magekreft er for folk over 50 år, jeg er 26. Trener man riktig, er 0,5 kilo det beste man kan gå ned i uka for langvarig effekt. Jeg har gått ned under det hver uke. Gikk forresten ned 5 kilo over natta og har gått ned mer etter det. Rart. Men bortsett fra litt vondt i magen på jobben er jeg frisk som en fisk. Har tatt både blodprøver, avføringsprøver og røntgen. Ikke vet jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart at du forbrenner bedre når du trener. Jeg så ikke at du har brukt så lang tid på å gå ned og da er det jo ikke uvanlig selvfølgelig.

Det spørs jo hva dine 6 måltider består av. Har selv spist 5 måltider daglig, litt sjokolade og trenet som deg og gått ned snart 12 kilo siden midten av oktober-04 og det selvom jeg har spist kortison :(

Jeg trodde faktisk det du skreiv handlet om at du ufrivillig hadde gått ned 11 kg :)

Lykke til videre.

Å nei da beklager jeg. Målet mitt har hele tida vært å gå ned til ca. 55 kilo. Er jo omtrent der nå. Tror ikke jeg kommer til å gå ned så mye mer. Bare lurte på det med sulten, om det er forbrenninga som har blitt så høy? hvordan er det med din forbrenning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fei1365380229

Å nei da beklager jeg. Målet mitt har hele tida vært å gå ned til ca. 55 kilo. Er jo omtrent der nå. Tror ikke jeg kommer til å gå ned så mye mer. Bare lurte på det med sulten, om det er forbrenninga som har blitt så høy? hvordan er det med din forbrenning?

Jeg tror forbrenningen min er rimelig dårlig, syns jeg må spise alt for lite :o). Spiser masse grønnsaker, salat og frukt siden det er lite kcal i dette. Jeg ligger 500 kcal under dagsbehov om jeg trener eller ikke. Det hender jeg blir kjempesulten og det gnager i magen, da sier jeg til meg selv at nå går jeg sikkert ned :o) og så spiser jeg litt kålrot.

Det er sikkert ikke noe i veien med deg da, de hadde sett dette på røntgen, man kan bli litt annerledes i magen når man legger om kostholdet. Kjempeflink har du vært og det er jo helt riktig å gå sakte ned for da klarer du å holde deg der. Skal selv ned 5 kg til, men har som mål 3 før sommeren (juli) og de to siste før jul.

Lykke til med de 3 siste du også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror forbrenningen min er rimelig dårlig, syns jeg må spise alt for lite :o). Spiser masse grønnsaker, salat og frukt siden det er lite kcal i dette. Jeg ligger 500 kcal under dagsbehov om jeg trener eller ikke. Det hender jeg blir kjempesulten og det gnager i magen, da sier jeg til meg selv at nå går jeg sikkert ned :o) og så spiser jeg litt kålrot.

Det er sikkert ikke noe i veien med deg da, de hadde sett dette på røntgen, man kan bli litt annerledes i magen når man legger om kostholdet. Kjempeflink har du vært og det er jo helt riktig å gå sakte ned for da klarer du å holde deg der. Skal selv ned 5 kg til, men har som mål 3 før sommeren (juli) og de to siste før jul.

Lykke til med de 3 siste du også :o)

I like måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trine20000

Har du sjekket om du har cøliaki? Har man det, vil en ofte ha mageproblemer og gå ned i vekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket stoffskiftet? Jeg gikk i hvert fall ned 15 kg pga høyt stoffskifte. Hadde ikke noen andre problemer bortsett fra at jeg var innmari gira, dvs enda mer gira enn ellers :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket om du har cøliaki? Har man det, vil en ofte ha mageproblemer og gå ned i vekt...

ja har sjekket meg for cøliaki. Testet stoffskifte for et år siden, ikke noe galt der heller. Hvis jeg har noe av dette, kommer jeg til å gå opp igjen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...