Gjest lurer litt på det Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Møtte en person med et forholdsvis spesielt navn, som jeg mente å ha sett før. Søkte etter navnet på internett, fant ut etternavnet, og tror jeg kjenner lillesøsteren hans. Er det OK å si at jeg søkte på internett og fant ut diverse ting? Ikke noe farlig, men bl.a bryllupsbilde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurer litt på det Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 skulle overskriften være. Men det forsvant (iallefall her) siden jeg hadde " " i overskriften. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinna Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Njaa... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nei det liker jeg ikke Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Nei, det er ikke greit. Det er greit å si at du kjenner en jente med samme etternavn, og spørre om det er søsteren. men jeg ville fått litt noia hvis noen jeg bare hadde møtt en gang hadde sjekket ut hva det stod om meg på nettet, i hvertfall at han fortalte det til meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iznowgood_the one and only Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Når man legger info på nettet så er man vel klar over at alle kan få tilgang til dette, er man ikke? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citoyen Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Helt greit. Jeg googler ofte nye bekjentskaper, og opplever like ofte at nye bekjentskaper googler meg. Informasjon jeg legger ut på nettet om meg selv er offentlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den ekte noor Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ja, det ligger ute, så da er det greit å google dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg sjekker jo også opp folk jeg treffer, men jeg sier det ikke til dem nødvendigvis nei. Hadde nok følt meg litt invadert selv om noen hadde sagt det direkte til meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanderlust Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Tror ikke jeg hadde sagt noe om det, nei. Plutselig får de for seg at du har sjekket ligningen, og brønnøysundregistrene og... kan bli paranoid av mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lev og la leve Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg ville følt meg invadert, og ville unngått en person som hadde oppført seg sånn. Husker jeg møtte en annen jente en gang og tilfeldigvis kom vi inn på et tema som gjorde at jeg kom til å nevne fødselsdatoen min. Neste gang jeg traff henne, fortalte hun meg hvor jeg hadde de forskjellige planetposisjonene, hun var nemlig opptatt av astrologi og hadde sjekket det ut. Hun hadde tydeligvis begynt med visse tolkninger av meg også. Dette var en annen type situasjon, men jeg husker at jeg følte meg invadert. Saken er vel at de fleste har vel lyst til å bli kjent med folk i sitt eget tempo, ikke at andre skal prøve å finne ut masse om en bak ens rygg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Nei, det ville jeg ikke likt. Om du søker opp informasjon gjør ikke noe, men å fortelle at du har lett opp ting om henne vil nok ikke falle i så god jord. Jeg ville følt meg innvadert om noen fortalte meg at de hadde søkt på nettet og funnet ut dette og hint om meg. Hva de gjør som jeg ikke vet om, spiller ingen rolle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.