Gå til innhold

Msn hjelp...

Dory

Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned msn 7.0. Og vil ikke at den skal åpne seg automatisk når jeg logger meg på pc'n. Dette har jeg fått til.

Men plutselig har win. messenger 4.7 begynt å åpne seg. Jeg har ikke lastet ned den. Jeg krysser av at jeg ikke vil at den skal åpne seg, men hver gang jeg åpner mailen min, startet msn 4.7.

Får ikke avinstalert den! Vet noen hva jeg gjør??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan se om jeg finner igjen en greie som har vært lagt ut om det her før. Men vil bare si at du mister en av funksjonene i MSN Messenger 7.0 om du ikke også har Windows Messenger - altså ikke fjerner denne fra maskinen eller oppstarten. Funksjonene er de som ligger under knappen Aktiviteter i MSN messenger, som fjernhjelp, tavle og del programmer.

Hvis du ikke bryr deg om å ha mulighet til å bruke disse valgene (som var nye i 7.0-versjonen), så kan du fjerne Windows Messenger. Jeg skal som sagt se om jeg kan finne tilbake til den greia du må kjøre for å få det vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se om jeg finner igjen en greie som har vært lagt ut om det her før. Men vil bare si at du mister en av funksjonene i MSN Messenger 7.0 om du ikke også har Windows Messenger - altså ikke fjerner denne fra maskinen eller oppstarten. Funksjonene er de som ligger under knappen Aktiviteter i MSN messenger, som fjernhjelp, tavle og del programmer.

Hvis du ikke bryr deg om å ha mulighet til å bruke disse valgene (som var nye i 7.0-versjonen), så kan du fjerne Windows Messenger. Jeg skal som sagt se om jeg kan finne tilbake til den greia du må kjøre for å få det vekk.

Tusen takk gemini!

Men nå har jeg på en eller annen måte fått det til. Den gamle versjonen ligger der, men den åpner seg heldigvis ikke:)

Håper du har det bra!

Klemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...