Gå til innhold

Frokosttv dama gravid?

Gjest shuio

Anbefalte innlegg

Gjest shuio

Er hun gravid hun frokosttv dama på tv2? Hun som leda i dag? Husker ikke helt hva hun heter... Elin??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ho fra Sogn? Må være den norske TV-verdenens elendigste programleder. Skjønner godt at de gjemmer henne bort i mårras-programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klokka

Ho fra Sogn? Må være den norske TV-verdenens elendigste programleder. Skjønner godt at de gjemmer henne bort i mårras-programmet.

Hva som er elendig ved henne? Syns hun andre blonde der er helt forferdelig dårlig. Hun som hele tiden skal ta på folk, spesielt mennene. Dessutten virker hun veldig falsk og. (snakker om hun i god morgen norge- så det ikke skal bli noen missforståelse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg er helt uenig! Mener ikke at ho er verdens beste programleder, akkurat, men de andre i "Go'morgen Norge" er ikke akkurat i A-klassa de heller,da! Ta foreksempel han der lille, tjukke gubben, som kommer med spydigheter støtt og stadig, helst på damenes vegne...

Også ho der andre, lyse, halvgamle som synes å være dum som et brød, i mine øyne!

Men Tv2 har nå aldri akkurat vært kvalitetstv, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er elendig ved henne? Syns hun andre blonde der er helt forferdelig dårlig. Hun som hele tiden skal ta på folk, spesielt mennene. Dessutten virker hun veldig falsk og. (snakker om hun i god morgen norge- så det ikke skal bli noen missforståelse)

Enig i at den andre dama, med østlandsdialekt, er om mulig enda varre enn hun sogningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du, jeg er helt uenig! Mener ikke at ho er verdens beste programleder, akkurat, men de andre i "Go'morgen Norge" er ikke akkurat i A-klassa de heller,da! Ta foreksempel han der lille, tjukke gubben, som kommer med spydigheter støtt og stadig, helst på damenes vegne...

Også ho der andre, lyse, halvgamle som synes å være dum som et brød, i mine øyne!

Men Tv2 har nå aldri akkurat vært kvalitetstv, da...

Enig i at den andre dama, med østlandsdialekt, er om mulig enda varre enn hun sogningen.

Men hva er det for liten tjukk gubbe du prater om? Har jeg gått glipp av noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke hun er så ille jeg, men så ser jeg ikke på dette programmet så ofte heller.

Bare glad til at jeg slipper Solveig Barstad! *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er det for liten tjukk gubbe du prater om? Har jeg gått glipp av noe?

Uff, jeg kommer ALDRI på navnet hans!!! Han pleier å være på go'morgen norge, sammen med hod er Elin (gravida) og ho østlandsdama. Mener han har dobbeltnavn, men komme på navnet hans!? Åh, nei!

(Han er vel egentlig ikke så tjukk, heller, men litt "tett", ca 45+/-, mørkt hår og veldig smørblid... Ekkel!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, jeg får ikke Jan Ø Helgesen til å passe helt inn på begrepet "liten tjukk gubbe".

Nei, men litt "tett", liksom! (Som i tettpakket...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Mener du Signe Tynning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...