Gjest shuio Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Er hun gravid hun frokosttv dama på tv2? Hun som leda i dag? Husker ikke helt hva hun heter... Elin?? 0 Siter
collins Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Ho fra Sogn? Må være den norske TV-verdenens elendigste programleder. Skjønner godt at de gjemmer henne bort i mårras-programmet. 0 Siter
Gjest klokka Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Ho fra Sogn? Må være den norske TV-verdenens elendigste programleder. Skjønner godt at de gjemmer henne bort i mårras-programmet. Hva som er elendig ved henne? Syns hun andre blonde der er helt forferdelig dårlig. Hun som hele tiden skal ta på folk, spesielt mennene. Dessutten virker hun veldig falsk og. (snakker om hun i god morgen norge- så det ikke skal bli noen missforståelse) 0 Siter
puttelull Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Ho fra Sogn? Må være den norske TV-verdenens elendigste programleder. Skjønner godt at de gjemmer henne bort i mårras-programmet. Vet du, jeg er helt uenig! Mener ikke at ho er verdens beste programleder, akkurat, men de andre i "Go'morgen Norge" er ikke akkurat i A-klassa de heller,da! Ta foreksempel han der lille, tjukke gubben, som kommer med spydigheter støtt og stadig, helst på damenes vegne... Også ho der andre, lyse, halvgamle som synes å være dum som et brød, i mine øyne! Men Tv2 har nå aldri akkurat vært kvalitetstv, da... 0 Siter
collins Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Hva som er elendig ved henne? Syns hun andre blonde der er helt forferdelig dårlig. Hun som hele tiden skal ta på folk, spesielt mennene. Dessutten virker hun veldig falsk og. (snakker om hun i god morgen norge- så det ikke skal bli noen missforståelse) Enig i at den andre dama, med østlandsdialekt, er om mulig enda varre enn hun sogningen. 0 Siter
collins Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Vet du, jeg er helt uenig! Mener ikke at ho er verdens beste programleder, akkurat, men de andre i "Go'morgen Norge" er ikke akkurat i A-klassa de heller,da! Ta foreksempel han der lille, tjukke gubben, som kommer med spydigheter støtt og stadig, helst på damenes vegne... Også ho der andre, lyse, halvgamle som synes å være dum som et brød, i mine øyne! Men Tv2 har nå aldri akkurat vært kvalitetstv, da... Enig i at den andre dama, med østlandsdialekt, er om mulig enda varre enn hun sogningen. Men hva er det for liten tjukk gubbe du prater om? Har jeg gått glipp av noe? 0 Siter
flisa Skrevet 9. mai 2005 Skrevet 9. mai 2005 Enig i at den andre dama, med østlandsdialekt, er om mulig enda varre enn hun sogningen. Men hva er det for liten tjukk gubbe du prater om? Har jeg gått glipp av noe? han er jo GRUSOM! Han til høyre : http://www.caprino.no/images/Presse_TV2_GodMorgen.JPG 0 Siter
collins Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 han er jo GRUSOM! Han til høyre : http://www.caprino.no/images/Presse_TV2_GodMorgen.JPG Uansett, jeg får ikke Jan Ø Helgesen til å passe helt inn på begrepet "liten tjukk gubbe". 0 Siter
morsan Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Ho fra Sogn? Må være den norske TV-verdenens elendigste programleder. Skjønner godt at de gjemmer henne bort i mårras-programmet. Jeg synes ikke hun er så ille jeg, men så ser jeg ikke på dette programmet så ofte heller. Bare glad til at jeg slipper Solveig Barstad! *grøss* 0 Siter
puttelull Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Enig i at den andre dama, med østlandsdialekt, er om mulig enda varre enn hun sogningen. Men hva er det for liten tjukk gubbe du prater om? Har jeg gått glipp av noe? Uff, jeg kommer ALDRI på navnet hans!!! Han pleier å være på go'morgen norge, sammen med hod er Elin (gravida) og ho østlandsdama. Mener han har dobbeltnavn, men komme på navnet hans!? Åh, nei! (Han er vel egentlig ikke så tjukk, heller, men litt "tett", ca 45+/-, mørkt hår og veldig smørblid... Ekkel!) 0 Siter
puttelull Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Uansett, jeg får ikke Jan Ø Helgesen til å passe helt inn på begrepet "liten tjukk gubbe". Nei, men litt "tett", liksom! (Som i tettpakket...) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Hva som er elendig ved henne? Syns hun andre blonde der er helt forferdelig dårlig. Hun som hele tiden skal ta på folk, spesielt mennene. Dessutten virker hun veldig falsk og. (snakker om hun i god morgen norge- så det ikke skal bli noen missforståelse) Mener du Signe Tynning? 0 Siter
flisa Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Uansett, jeg får ikke Jan Ø Helgesen til å passe helt inn på begrepet "liten tjukk gubbe". åjo! 0 Siter
Gjest klokka Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Mener du Signe Tynning? Ja, tror det er det hun heter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.