Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er gutt på 23 år som syntes mine kne bøyer seg innovoer.Det virker ut som at bena har en ekstra stilling.når jeg står at de benner for mye tilbake.Når jeg går så gnisser leggene mot hverandre.Så det gnager på pungen.Vet ikke om det kan gå ut over potensen,Jeg har vel 6-7 kilo for mye men det ligger rundt magen og ikke bena.Har slatters på det ene kneet.Skoene mine de sliter jeg innover.Lurer på om noen har noen gode forslag på hva jeg kan gjøre for at leggene og knene skal bli bedre.Det er veldig irriterende at lårene gnisser og buksene går i stykker.Noen trening tips eller bør jeg gå til noen spes lege.Har også slitet med skjev rygg men synes det har blitt bedre etter jeg har trenet den.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183933-vonde-kne-og-kalvbent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

kanskje kan du ha en liten effekt av styrketrening tilrettelagt av fysioterapeut. For noen kan det hjelpe litt med innleggsåler som tvinger benet over i normal stilling. Dersom problemet er markant kan det bli aktuelt med en henvisning til spesialist i ortopedi som kan vurdere en korrigerende operasjon. Du må nok først uansett til fastlegen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...