Gjest den var goooood Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 May Dritt og Reidun hahahahahahahhaha hahahahahha 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jeg lo av den jeg og!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hva skjedde? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Genial! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noami Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hva skjedde? I neste episode kommer alle de gamle deltagerne tilbake...og fettaneh forteller may britt og reidar hvor fælt det var i bussen for alle bare baksnakka og kalte dem for may dritt og reidun...boohoo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fyrlykt Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 I neste episode kommer alle de gamle deltagerne tilbake...og fettaneh forteller may britt og reidar hvor fælt det var i bussen for alle bare baksnakka og kalte dem for may dritt og reidun...boohoo Det må jeg få med meg. Jeg orka rett og slett ikke å se på i dag i tilfelle Reidar og dritten skulle vinne. Hadde ikke orket gliset hans.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
huufsa Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Jepp, jeg knegget skikkelig når jeg hørte det jeg også! Må selvfølgelig ikke gå glipp av torsdagens episode! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glaice Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 det var de to som fortjente det mest, som vant i dag! Gleder meg til fortsettelsen..... "May Dritt og Reidun"....fortjener ikke noe bedre! håper de ryker ut og hjem, farvel! Uff utrolig at man går så opp i dette.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Hehe, det var dagens ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Lo mer av da Fattanhe (eller hvordan det nå skrives) skulle ta farvel med Mai Dritt og Reidun i forrige episode. -Du er en flott jente du Mai Britt, og du også Reidar. *LOL* Damene fra Stavanger er også en bra beskrivelse av paret. Alt man skal gidde å engasjere seg i... *sukker* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.