Gå til innhold

hahahhaha må le

Gjest den var goooood

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skjedde?

I neste episode kommer alle de gamle deltagerne tilbake...og fettaneh forteller may britt og reidar hvor fælt det var i bussen for alle bare baksnakka og kalte dem for may dritt og reidun...boohoo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I neste episode kommer alle de gamle deltagerne tilbake...og fettaneh forteller may britt og reidar hvor fælt det var i bussen for alle bare baksnakka og kalte dem for may dritt og reidun...boohoo :)

Det må jeg få med meg. Jeg orka rett og slett ikke å se på i dag i tilfelle Reidar og dritten skulle vinne. Hadde ikke orket gliset hans....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg knegget skikkelig når jeg hørte det jeg også!

Må selvfølgelig ikke gå glipp av torsdagens episode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glaice

det var de to som fortjente det mest, som vant i dag!

Gleder meg til fortsettelsen.....

"May Dritt og Reidun"....fortjener ikke noe bedre! håper de ryker ut og hjem, farvel!

Uff utrolig at man går så opp i dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo mer av da Fattanhe (eller hvordan det nå skrives) skulle ta farvel med Mai Dritt og Reidun i forrige episode.

-Du er en flott jente du Mai Britt, og du også Reidar. *LOL*

Damene fra Stavanger er også en bra beskrivelse av paret.

Alt man skal gidde å engasjere seg i... *sukker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...