Gå til innhold

Til alle her .I morra....


firebird1365380441

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

blir jeg 32 år!!!!!!

Hjeeelllp!Tiden innhenter meg.hva skal jeg gjøre..??Drikke baileys, så klart!Og kose masse med Tara pusen min!Får besøk av familie og marsvin.Håper bare ikke pusen min eter marsvinet.Eller omvendt...det er et glupskt marsvin, nemlig....

Ønsker dere alle en god natt og en god kommende dag!

Til NHD: ikke jobb deg i hjel, da, mannen!Det er så fint at du vil være her inne hos oss.Bare så du vet det! :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med morgendagen! Du er jo ennå bare ungdommen :-)

Kanskje du skal holde pus og marsvin litt på avstand fra hverandre. Ser for meg visse komplikasjoner :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!

Gi katta og marsvinet et lite glass Bailys, så sovner de sikkert søtt mens de holder lanke.:D

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Magna

Gratulerer med morgendagen! Du er jo ennå bare ungdommen :-)

Kanskje du skal holde pus og marsvin litt på avstand fra hverandre. Ser for meg visse komplikasjoner :-D

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen, firebird! Håper du får en fin dag:-) Det fortjener du virkelig etter alt du har vært igjennom i det siste!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, unge dame.

Æ vil og ha god drikke!!!!

Jeg synes dere primært skal gi marsvinet den gode drikken!

Du er savnet her på forumet - og jeg håper du har det ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

firebird1365380441

:o)

Tusen trillioner billioner kvadritrillioneber takk for mange gratulasjoner!Det varmer veldig, det skal dere vite!

Familien og den lille pelsbullen har nettopp forsvunnet ut av huset.Jeg og katta er aleine, det ble litt stille.Men godt likevel - er vant til at det er rolig her.Kattepusen er fortsatt redd marsvinet, etter at marsvinet slikket pusen i ansiktet for ca 3 mnd siden!De hilste på hverandre i dag igjen, og katta trakk seg tilbake og stirra skeptisk på den lille nussetussen av et marsvin....hehe...

Nå holder jeg på å lage jordbærsmooties...PRØVER.Gudene vet hvordan resultatet blir, men hvis en ikke prøver, får en aldri vite det, right?

Baileysen drakk jeg forresten opp i går.Skal bare ta et lite glass rødvin i kveld, for skal til kontroll på sykehuset 0815(!!!!!) i morra tidlig....sinnsvakt tidlig...

Ble sliten av selskap og folk g dyr i en salig mølje....når jordbær greia er ferdig skal jeg stupe i seng!

Det har vært en fiiiiin dag!

Ha en fortsatt god dag, alle sammen!

*klem* ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere primært skal gi marsvinet den gode drikken!

Du er savnet her på forumet - og jeg håper du har det ok.

Takk for hilsenen.

God følelse å være savnet, egentlig.

Er innom forumet og leser av og til, men skriver sjelden. Syns mange er flinke til å gi råd, og har ofte ikke så mye å tilføre.

Skriver dessuten en del i forbindelse med jobben. Har en jobb der jeg daglig rettleder, oppmuntrer, trøster, kjefter og ler.

Hadde ellers en fin bursdag i lag med firebird.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...