Gjest hvor er Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Har sett på shopaholic at mange shopper på en klesbutikk i oslo som heter Floyd. Noen som vet hvor den er? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 I Thv Meyersgate på Grünerløkka, rett ovenfor Olaf Ryes plass. Åpnet på fredag ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villee Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 I Thv Meyersgate på Grünerløkka, rett ovenfor Olaf Ryes plass. Åpnet på fredag ) Hvordan kan den ha åpnet på fredag hvis de i shopaholic shoppa der? hm.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvordan kan den ha åpnet på fredag hvis de i shopaholic shoppa der? hm.. De har flyttet tror jeg eller så er denne en nyåpnet avdeling. Det var i hvert fall utrolig mye fint der men bare for folk i størrelse small og medium. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvor er Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 I Thv Meyersgate på Grünerløkka, rett ovenfor Olaf Ryes plass. Åpnet på fredag ) Takker! Åpent bare fredag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hvor er Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 I Thv Meyersgate på Grünerløkka, rett ovenfor Olaf Ryes plass. Åpnet på fredag ) Sorry leste feil:)) Åpn-et fredag!! Tusen takk!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villee Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 De har flyttet tror jeg eller så er denne en nyåpnet avdeling. Det var i hvert fall utrolig mye fint der men bare for folk i størrelse small og medium. Ok, passer meg bra Men hvordan komme seg dit fra Oslo S? Går det an ta t-bane istedet for buss? Liker bedre t-bane.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Takker! Åpent bare fredag? Nei, jeg tror da det er åpent hver dag ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Ok, passer meg bra Men hvordan komme seg dit fra Oslo S? Går det an ta t-bane istedet for buss? Liker bedre t-bane.. Man tar trikken til Olaf Ryes plass. Ikke spør meg om nummeret for det vet jeg ikke. Men det er jo ikke langt å gå heller da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villee Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Man tar trikken til Olaf Ryes plass. Ikke spør meg om nummeret for det vet jeg ikke. Men det er jo ikke langt å gå heller da. Hvor lang tid tar det å gå da? Det jeg mest redd for er å gå meg bort for retningssansen min er ikke bra i det hele tatt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hvor lang tid tar det å gå da? Det jeg mest redd for er å gå meg bort for retningssansen min er ikke bra i det hele tatt! Jeg aner ikke. 15-20 min kanskje. Følg trikkeskinnene forbi Gunerius og ta til venstre der de deler seg og fortsett videre opp Thv Meyersgate. Eller gå opp på Youngstorget og gå Torggata helt bort og over brua til du kommer til enden og fortsett opp til venstre. Du har hørt om at de fra byen ikke kan gatenavn. Jeg er helt blåst på slike ting ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.