Gå til innhold

Fikk ikke brystred.

Anbefalte innlegg

Sitter skuffa tilbake med melding fra legen på sykehuset at jeg IKKE får dekket brystred. Jeg er for FEIT (???) Veier 78 kg skulle ha veiet 70 kg, er 170 høy. Har problemer med å gå ned i vekt da jeg er en av de "heldige" med syndrom X, eller også kalt metabolsk syndrom. Legen mente at det ikke var hans problem.

Syntes at jeg ser fin ut jeg. Har ikke lyst å bli tvunget til å spise ting jeg ikke liker. Jeg har et sunnt kosthold, trener 3-5 ganger i uka og trives med meg selv. Syntes det er urettferdig å bli tvunget ned i vekt !!

Jeg er flott som jeg er , men sliter med tunge bryst ( str F ). 25000 er litt mye for lommeboka mi. Sukk.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183986-fikk-ikke-brystred/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest D-cup

Gå til en annen lege! Kriteriet for å få det dekket er at man har en BMI på under 27 og det har du. Hadde selv en BMI på omtrent dette, mindre bryster enn deg, er også lavere enn deg og fikk alt dekket. Gikk ned en del før operasjonen, men det var ikke noe krav.

Tok operasjonen for ca. 1 uke siden og det er bare så deilig. Kjenner at jeg har mindre vondt i skuldrene allerede.

Ikke gi deg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/183986-fikk-ikke-brystred/#findComment-1251167
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...