tut og kjør Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Trenger en haug med enkle leirsanger.....skal arrangere leir og da er det jo hyggelig å kunne ha noen sanger rundt bålet på kvelden. De jeg har er preget av min "røde oppvekst" men det må da finnes annet ute i den vide verden :-) Tok et søk på Sol, men da poppa det opp et referat fra en eller annen leir Quisling deltok på i hine hårde dar...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Lys og varme 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Kjøp en liten speidersangbok - de er stappfulle av passende leirsanger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tut og kjør Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 Kjøp en liten speidersangbok - de er stappfulle av passende leirsanger. Det er ikke en himla masse livssyn altså??? Nå er jeg sikkert vanskelig, men siden jeg boikotta min egen lille røde så..... klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det er ikke en himla masse livssyn altså??? Nå er jeg sikkert vanskelig, men siden jeg boikotta min egen lille røde så..... klem Ikke i sangboka til Norges Speiderforbund. Der er det mest tradisjonelle viser, leirbålssanger og gamle slagere. Det er forskjell på KFUK/KFUM-speidere og NSF-speidere. Sistnevnte er ikke fullt så religiøst orientert som førstnevnte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.