Gå til innhold

Faller ut


fluxing

Anbefalte innlegg

Jeg plages av at jeg faller ut flere ganger om dagen. Det som en måte at jeg faller inn i min egen lille verden. Det varer fra noen sekunder til et par minutter. Ettrpå husker jeg ikke hva jeg har tenkt på. Og hva som har skjedd rundt meg har jeg ikke fått med meg. Hva kan dette være fornoe?

Jeg bruker 20mg sipralx og 10mg zyprexa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også sånn av og til. En stund siden sist nå, men da jeg var mer deprimert og hadde altfor mange tanker som kvernet rundt, så oppdaget jeg stadig vekk at jeg hadde vært "borte" av og til. Spesielt skremmende når jeg var ute og kjørte bil. Kom fram til bestemmelsesstedet og husket ikke en meter av veien jeg akkurat hadde kjørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også sånn av og til. En stund siden sist nå, men da jeg var mer deprimert og hadde altfor mange tanker som kvernet rundt, så oppdaget jeg stadig vekk at jeg hadde vært "borte" av og til. Spesielt skremmende når jeg var ute og kjørte bil. Kom fram til bestemmelsesstedet og husket ikke en meter av veien jeg akkurat hadde kjørt...

Det er da man lurer på hvem det er som har kjørt bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da man lurer på hvem det er som har kjørt bilen.

Akkurat! :-) Kan le av det nå, men det er forferdelig guffent. Ikke kunne jeg huske hva det var jeg hadde tenkt på heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest http://home.no.net/veggis

Jeg har det også sånn av og til. En stund siden sist nå, men da jeg var mer deprimert og hadde altfor mange tanker som kvernet rundt, så oppdaget jeg stadig vekk at jeg hadde vært "borte" av og til. Spesielt skremmende når jeg var ute og kjørte bil. Kom fram til bestemmelsesstedet og husket ikke en meter av veien jeg akkurat hadde kjørt...

Har det slik av og til jeg også og det er fryktelig ubehagelig. Tok bussen til Eidsvoll her om dagen og plutselig var jeg fremme uten å huske noe som helst fra turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...