Gå til innhold

40 år = gammel gris?

Gjest Drama putra

Anbefalte innlegg

Gjest Drama putra

Noen sier 60 år, men jeg tror det må være 40.

Vi innfører en fast regel som tar alle over en kam: er du over 40, får du ikke lov å se på noen med din kjønnspreferanse under 40.

Vi innfører 40 års grense på disko, badestrender, uterestauranter om sommern, kantinekikking på jobben, helsestudiokikking, svømmehallkikking og annen uanstendig adferd.

Hvis det ikke hjelper må vi dele landet i to: en for de over 40, og en for de under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• flisa

9

• Prozak

5

• Goliath

4

Mest aktive i denne tråden

"får du ikke lov å se på noen med din kjønnspreferanse under 40."

Oppps! Synd for oss, da, som har overtrådt dette budet siden husbonden fylte førti.... Heldigvis følger jeg etter om halvannet år. Vi får klare oss uten sex den tida, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drama putra

Kjedelig for meg og min utvalgte da, som kommer på hvert vårt part ;)

Lyve på alderen? Hvem pleier gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Drama putra

Er ikke 40 litt vel høyt, da?

Synes 35 holder i massevis!!

Det spørs visst på øyet som ser har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drama putra

"får du ikke lov å se på noen med din kjønnspreferanse under 40."

Oppps! Synd for oss, da, som har overtrådt dette budet siden husbonden fylte førti.... Heldigvis følger jeg etter om halvannet år. Vi får klare oss uten sex den tida, da.

Det syns jeg høres litt vanskelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg høres litt vanskelig ut.

Må man, så må man!

Vi kunne eventuelt finne oss en på hver vår side av den magiske førti-grensa så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drama putra

Må man, så må man!

Vi kunne eventuelt finne oss en på hver vår side av den magiske førti-grensa så lenge.

Ny regel: når partneren blir 40, kan hun/han veksles inn i to på 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny regel: når partneren blir 40, kan hun/han veksles inn i to på 20.

Greit nok, men hva når JEG blir førti, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pussige er at hvis man ser for seg to menn på hver sine 48 år, så kan den yngre kvinnestanden betrakte den ene av dem som en gammel gris, mens den andre kan få de samme jentene til å dåne.

Derfor kommer vi aldri til å få noen klare kjøreregler for dette.;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drama putra

Det pussige er at hvis man ser for seg to menn på hver sine 48 år, så kan den yngre kvinnestanden betrakte den ene av dem som en gammel gris, mens den andre kan få de samme jentene til å dåne.

Jeg ser jo at noen prøver å si at 60 år er en grense for å få lov til å kontakte de under 20, var det ikke så? Her i huset har vi en tidsluke på 10 år. Noen syns det er mye, andre syns det er OK.

Naboens datter duker opp med en på 34, hun er 17, faren gikk bananas, han er 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit nok, men hva når JEG blir førti, da?

Gammal grisepurke!

(Beklager, men det var du som servet. Eller heter det survet. Altså, det kom en ball i lufta til meg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammal grisepurke!

(Beklager, men det var du som servet. Eller heter det survet. Altså, det kom en ball i lufta til meg...)

Jo, det er greit nok, he he, men spørsmålet var altså ikke hva jeg skal kalles, men om jeg også kan byttes inn i to unge a 20 år! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du endrer alderen i innlegget ditt fra 48 til 52, så kan for eksempel de to mennene være Jan Simonsen og Pierce Brosnan, som utrolig nok er av samme årgang! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny regel: den eldstes alder delt på to pluss ti år?

*S* dette høres ut som et mattestykke i Flåklypa Tidende, der distriktsveterinær Roger Jurtappen rådet folk til å telle kuene på båsene FØR de ble sluppet ut på beite.

Tellingen skulle foregå ved at man telte alle bein, ganget med fire og delte på 16! ;-)

Ditt regnestykke kan enklere sies: Max 5 års aldersforskjell!! *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...