Gjest Evra/beinskjørhet? Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 En venninne fikk ikke p-plaster fordi det visstnok øker risikoen for beinskjørhet? Han anbefalte p-sprøyte før p-plaster pga dette. Helt ny forskning sier'n. Men ingen treff på google på annet enn at p-plaster beskytter mot beinskjørhet, mange treff om at de nettopp har oppdaget at p-sprøyte kan gi beinskjørhet får meg mest til å mistenke at legen har blandet kortene, og nå over lengre tid anbefaler folk å holde seg unna feil produkt. Evra inneholder jo østrogen som jo motvirker at beintettheten blir lavere. Noen som har hørt noe om Evra og beinskjørhet? 0 Siter
Gemini Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Dette kjenner jeg ikke til, men be henne gå til en annen lege. Andre kommunale leger vil kanskje nekte å ta imot, men en privatpraktiserende lege skal hun kunne gå til. Men jeg ville i alle fall holdt meg LANGT unna p-sprøyter, har lest om for mange her som har fått STORE problemer med å bli gravid 1-2 år ETTER at man er ferdig på siste sprøyte... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.