Gå til innhold

Oppdatering ang meg.


Dory

Anbefalte innlegg

Hei.

Ville bare si at alt går bedre nå. Ang kjærlighetssorgen, går det bedre og bedre dag for dag, men det er veldig veldig leit. Jeg savner han så mye!!

Tvangen. Den har blitt så mye bedre!! Kommer meg masse ut. Tankene er der, men de drar jammen meg bort igjen. Jeg synes byen jeg har flyttet hjem til er mye "renere" enn der jeg bodde før.

Klarer å handle alene, går ikke alltid med hansker osv.

Håper dette vil vare:)

Tenker på dere alle.

Klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt å høre Dory, at du er på rett vei. Håper det fortsetter. Jeg ønsker deg lykke til videre.

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

Så bra for deg at det går bedre.Vanskelig å skjønne hvordan du har hatt/har det, men kan likevel forstå at det må ha vært utrolig tøft.

Stå på videre!!!!

Masse lykke til fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Hei Dory!

Så glad for å høre det.

Og synes det er kjempeflott at cipralexen nå virker så bra. Kos deg når du er ute.

klem fra bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...