Gjest river meg i håret Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Holder på å klikke - får som oftest bare sett ett av "vinduene" om gangen på DOL (det til venstre) - og det er forbaska irriterende! Er det fordi jeg har Mac? Er det noe jeg kan gjøre, innstillinger? Hjelp. 0 Siter
Gjest Smarte-Petter Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Jeg vil anbefale deg å bruke Mozilla Firefox til din Mac. Det er vel den mest pålitelige leseren... 0 Siter
Gjest arrrrrgh Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Jeg vil anbefale deg å bruke Mozilla Firefox til din Mac. Det er vel den mest pålitelige leseren... Hvorfor er ikke Safari godt nok, da? Jeg har ikke peiling på sånt, jeg... 0 Siter
Gjest Smarte-Petter Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Hvorfor er ikke Safari godt nok, da? Jeg har ikke peiling på sånt, jeg... Fordi safari er en DÅRLIG nettleser, som tolker kode FEIL. Fordelen er at den er rask. Men hastigheten avhenger aller aller mest av din båndbredde, nettleseren har ikke så mye å si. 0 Siter
Gjest Hurra for Mozilla firefox! Skrevet 10. mai 2005 Skrevet 10. mai 2005 Fordi safari er en DÅRLIG nettleser, som tolker kode FEIL. Fordelen er at den er rask. Men hastigheten avhenger aller aller mest av din båndbredde, nettleseren har ikke så mye å si. Takk for tipset - dette var jo rene himmelen i forhold! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.