Kasper78 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Håper noen kan hjelpe meg litt her. Har slitt lenge med dette, og i det siste har det egentlig bare blitt verre og verre. Alle hold på til rett før det går-teknikker og andre forslag er prøvd uten hell. Jeg lurer på om jeg rett og slett bare er uvanlig følsom fremst på pikkhodet. Det er nemlig akkurat det samme når jeg onanerer.. om jeg ikke stanser kan jeg fort komme etter 10-15 sekunder. ganske ekstremt vil jeg tro. Men hva gjør jeg for å forbedre dette? Har jo ikke spesielt lyst å troppe opp til fastlegen.. men hvem har vel det.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumlock Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Bruk to kondomer oppå hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Få deg en avsugning først. Da holder de fleste mye lenger andre gang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isa1 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 har du prøvd å øve deg skikkelig? sånn knipeteknikker og sånn? bare tenk på hvor lenge folk øver og trener på andre ting her i verden! uansett så er det vel med direkte samleie at dette blir et problem, så du får bare finne på andre gøye ting til du har fått øvd deg tilstrekkelig på egenhånd:) glad jeg ikke er gutt for å si det sånn.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.