Gå til innhold

Altfor tidlig utløsning

Kasper78

Anbefalte innlegg

Håper noen kan hjelpe meg litt her. Har slitt lenge med dette, og i det siste har det egentlig bare blitt verre og verre. Alle hold på til rett før det går-teknikker og andre forslag er prøvd uten hell. Jeg lurer på om jeg rett og slett bare er uvanlig følsom fremst på pikkhodet. Det er nemlig akkurat det samme når jeg onanerer.. om jeg ikke stanser kan jeg fort komme etter 10-15 sekunder. ganske ekstremt vil jeg tro. Men hva gjør jeg for å forbedre dette? Har jo ikke spesielt lyst å troppe opp til fastlegen.. men hvem har vel det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du prøvd å øve deg skikkelig? sånn knipeteknikker og sånn? bare tenk på hvor lenge folk øver og trener på andre ting her i verden!

uansett så er det vel med direkte samleie at dette blir et problem, så du får bare finne på andre gøye ting til du har fått øvd deg tilstrekkelig på egenhånd:) glad jeg ikke er gutt for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...