Gå til innhold

hvilke antrekk til hvilken anledning ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker som regel jeans eller combatpants til alt jeg skal. Det jeg bytter på er selvfølgelig forskjellige jeans og combats, noen er mer slitt og noen er i en mer klassisk vask. Det jeg varierer med ettersom det skal være pynta eller ikke er forskjellige overdeler, sko, accessoirer, belter osv. Viktig at alt matcher eller kræsjer på en stilig måte uansett hvor jeg skal. Merker trenger det ikke være. Blande dyrt og billig er bare fint, og faktisk trendy nå :)

Skrevet

Å dæven. Jeg har til og med kjørt ungene på skolen i pysjen.

Jaja. Skal skjerpe meg.

Jeg går vanligvis i jeans og div. t-skjorter / topper / gensere, med et lite, men godt brukt utvalg av sko. Fortrinnsvis av joggesko-sorten, selv om jeg f.eks. i dag har sklidd rundt med noen støvelett-greier med superglatte snellehæler. Elegant...not! Ikke helt gode å kjøre bil i heller.

Kan hende jeg stæsjer meg opp i skjørt og penbukser av og til - men ikke så forferdelig ofte. Om det virkelig kniper, har jeg bunad ;)

Skrevet

1. i butikken:

Olabukse, topp/genser, jakke, pene joggesko/sandaler.

2. ut på tur om sommeren i fint vær

Kommer an på hvaslags tur. Oppbretta olabukser med singlett og lintunika feks. Eller linbukser og en topp. Aldri shorts.

3. uteselskap hos nabo (uformelt)

Skjørt til rett under knærne, sandaler, topp og en stikket jakke. Liker linklær godt.

4. grilling hos venner

Samme som til uteselskap, eller jeans og topp.

5. kinotur om sommeren

Som 3/4

6. bytur med venner

dagtid osv

Som 3/4

er dere nøye på at sko og topper matcher osv.

Så nøye jeg kan. Prøver i alle fall å passe på at veske/sko/jakke passer sammen. Både i stil og farge. Bruker ikke høyhelte støvletter til vindjakke feks. Dette går litt på hva jeg selv synes passer, og ville muligens ikke bli hyllet av motepolitiet ;-)

Bruker briller, men har bare ett, diskret par. Lite sminke. Noe smykker, men ikke mye.

serendipity
Skrevet

Jeg blåser langt i hva jeg har på meg på butikken. Ikke noe problem å gå inn i bikini overdel eller joggis.

Til grillparty avhenger det jo helt av været. Men jeg går MYE i jeans og jeansskjørt, en kul topp og sko som passer været.

Forresten nå jeg tenker over det så tar jeg det jeg føler for i enhver anledning. Og tror aldri jeg har bommet stort.

serendipity
Skrevet

1. i butikken: Chaneldrakt, Jackie-O-solbriller, silkeskjerf,pumps

2. ut på tur om sommeren i fint vær: Marineblå bukse eller beige bukse(Sand), Lacoste jumpper eller dressjakke fra Ralph lauren, lave pumps eller seilersko til nøds

3. uteselskap hos nabo (uformelt): Kjole eller skjørt og bluse, cardigan(sand), sandaletter.

4. usj, griller ikke.

5. Hvem går på kiino sommerstid???!!!

6. bytur med venner dagtid osv: Drakt fra Chanel eller Gucci. Store solbriller for litt anonymitet(oftest gucci). Guldsmykker-de glittrer så pent i solen. Hatt og sko som matcher antrekket er et must.

er dere nøye på at sko og topper matcher osv.: SÅ KLART.Og øyenskygge, læbestift og neglelakk må også matche, eller i det mindste harmonere.

Hva er sandaletter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...